مرجع خبری پرسپولیس : وحيد هاشميان كه همچنان معدود پيشنهادهايش را بررسي مي‌كند، انتظار تيم‌هاي آلماني را مي‌كشد كه ظاهرا هنوز پيشنهادي به او نشده و اگر هم شده چندان رضايتبخش نبوده.


بر اين اساس او قصد دارد همچنان منتظر بماند و تا آخرين لحظه صبر كند، به هر حال او تصميم گرفته در صورتي كه با تيمي به توافق نرسد به حرفه مربيگري بپردازد.


آقاي هاشميان چه خبر؟ اوضاع چطور است؟


خبر خاصي نيست. من يكشنبه به ايران مي‌آيم، اگر پيشنهادي از سوي تيم‌هاي دسته يكي آلمان يا تيم‌هاي ايراني داشته باشم كه هم به لحاظ مالي خوب باشد و هم اينكه شخصيت تيمي داشته باشد آن تيم را انتخاب مي‌كنم و يك سال ديگر بازي مي‌كنم، در غير اين‌صورت به كار مربيگري مي‌پردازم.


فكر مي‌كني از تيم‌هاي دسته اولي آلمان پيشنهادي برايت مي‌رسد؟

 

خب، به هر حال من در بايرن مونيخ و بهترين تيم‌هاي آلمان بازي كرده‌ام و بايد اين 2 فاكتور را براي انتخاب تيم بعدي در نظر داشته باشم، ضمن اينكه با اين سن و سال ديگر حوصله تغيير كشور و حضور در كشورهاي جديد را ندارم پس يا در دسته يك آلمان بازي مي‌كنم يا در ايران.


بالاخره پيشنهاد پرسپوليس چه شد؟

چند هفته قبل صحبتي تلفني انجام شد اما ديگر ادامه پيدا نكرد، با اين حال پس از بازگشت به ايران وضعيتم را مشخص مي‌كنم.

 

 

اگر پيشنهاد خوبي نداشته باشي، امسال از فوتبال خداحافظي مي‌كني و مربي مي‌شوي؟
خب من هميشه به دنبال كار مربيگري بوده‌ام و همين چند روز قبل هم در 2 كلاس مربيگري در رده B و جوانان حضور داشتم. همچنان مطالعه مي‌كنم. با اين حال آمادگي بدني‌ام را هم حفظ كرده‌ام و هر روز به صورت انفرادي تمرين مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)