پرسپولیس نیوز : بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: در پرسپولیس خاطره زیاد دارم که می‌توانم به گل زدن در جام باشگاه‌های آسیا اشاره کنم که با گل من تیم به مرحله بعد رفت.

مهدی هاشمی‌نسب در حاشیه جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بهترین خاطره او از فوتبال بازی کردن در پرسپولیس چیست، گفت: من خاطره در پرسپولیس زیاد دارم که می‌توانم به گل زدن در جام باشگاه‌های آسیا اشاره کنم که با گل من تیم به مرحله بعد رفت. گل‌های دربی هم که به ثمر رساندم تماما برایم خاطره است.

وی درباره اینکه الگوی شما در زمان فوتبال بازی کردن چه بازیکنی بود، افزود: مجتبی محرمی الگوی من بود و همواره بازی‌های او را پیگیری می‌کردم.

هاشمی‌نسب در مورد اینکه تیم مورد علاقه ایرانی و خارجی او چه تیمی است، اظهار داشت: در فوتبال خارجی باشگاه رئال مادرید تیم مورد علاقه من است و در بین تیم‌های ایرانی طرفدار تیم صنعت نفت آبادان هستم.

مهدی هاشمی نسب در پاسخ به این سؤال که بهترین دوستان شما در زمان فوتبال بازی‌کردنتان کدام بازیکنان بودند، گفت: دوستان خوب زیادی در آن زمان داشتیم اما می‌توانم بهترین آنها را بهروز رهبری‌فرد و رضا شاهرودی عنوان کنم.

هاشمی‌نسب در خصوص اینکه چرا پرسپولیس این همه هوادار دارد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا پرسپولیس هواداران زیادی دارد. شما باید از هواداران پرسپولیس بپرسید چرا تیم‌شان را دوست دارند. البته همه هواداران پرسپولیس را دوست دارم.

وی درباره تعریفش از رنگ‌های قرمز، آبی، پرسپولیس، فوتبال و خداحافظی از فوتبال گفت: قرمز از نظر من رنگ خون است. آبی رنگ آسمان است. پرسپولیس تیم پرهواداری است. فوتبال عشق است. خداحافظی از فوتبال هم برای من راحتی و زندگی کردن است. آدم از این فوتبال راحت می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)