پرسپولیس نیوز : پیشکسوت سرخابی تیم ستارگان پرسپولیس گفت: اگر علی پروین مرا به تیم پیشکسوتان پرسپولیس دعوت نمی‌کرد عجیب بود. این کار آدم‌های بزرگ است.

مهدی هاشمی‌نسب  عنوان کرد: بازی با میلان برای من اهمیتی ندارد و همین که پس از چندین سال به ورزشگاه کارگران آمدم و دوستانم را دیدم و خاطراتم زنده شد، برایم ارزشمند بود. هیچ کدورتی از کسی نداشته‌ام. خیلی‌ها فکر می‌کردند، با بعضی از مربیان و بازیکنان پرسپولیس مشکل دارم در صورتی که اصلا چنین چیزی نبود.

وی افزود: طبیعت فوتبال این است که حق داشتم مهم‌ترین تصمیمات زندگی‌ام را خودم بگیرم و این حق من است. چند روزی کنار دوستان قدیمی‌ام در کارگران تمرین کردم و امروز که روز آخر تمرینات است و اگر علی پروین من را خط بزند به هیچ وجه ناراحت نمی‌شوم. در این سال‌ها هیچ وقت در هیچ جا نگفته‌ام که استقلالی هستم یا پرسپولیسی. طبیعی است که برای هر کدام از این تیم‌ها گل می‌زدم، خوشحالی می‌کردم. مگر می‌شود شما با باشگاهی قرارداد داشته باشید و از آنها پول بگیرید و آن وقت گل می‌زنید برایتان اهمیتی نداشته باشد. غیرت یک بازیکن چنین اجازه‌ای به او نمی‌دهد. همیشه به دنبال پول حلال بوده‌ام.

هاشمی‌نسب در واکنش به اینکه پروین با دعوت از تو به تیم پیشکسوتان پرسپولیس نشان داد کدورتی از تو ندارد، به ایسنا گفت: این کار آدم‌های بزرگ است. اگر او مرا دعوت نمی‌کرد، عجیب بود. آدم‌های بزرگ کینه به دل نمی‌گیرند. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را با عملکرد خوبم در تیم پیشکسوتان بدهم. این روزها بهترین خاطراتم که در پرسپولیس بود، زنده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)