پرسپولیس نیوز : مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه به استقلال رفتم پشیمان نیستم و اگر زمان به عقب برگردد بازهم به این تیم خواهم رفت.

مهدی هاشمی‌نسب  ابتدا در خصوص ناراحتی هواداران پرسپولیس از تصمیم جنجالی او برای پوشیدن پیراهن تیم رقیب گفت: در این سال‌ها هزاران بار در این مورد از من سئوال شده است و نمی‌دانم چرا این بحث‌ها تمام نمی‌شود. من باید به خاطر شرایط خانواده‌ام به استقلال می‌رفتم و اتفاقاً خیلی هم به این موضوع فکر کردم. الان هم می‌گویم که از آن تصمیم پشیمان نیستم و اگر زمان به عقب برگردد دوباره چنین تصمیمی می‌گیرم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا بعد از جدایی از پرسپولیس، گفتی که دنبال انتقام هستی و خودت را همیشه استقلالی می‌دانی؟»، تاکید کرد: من بعد از آن اتفاق هیچ وقت نگفتم که استقلالی هستم یا پرسپولیسی و همیشه می‌گویم که این 2 تیم را دوست دارم. البته پیش از این بارها گفته‌ام که از بچگی عاشق پرسپولیس بوده‌ام اما الان دوست ندارم هواداران 2 تیم را ناراحت ببینم. به همین دلیل دوست دارم همیشه این 2 تیم نتیجه بگیرند تا هواداران‌شان خوشحال باشند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه دلایل اختلافش با پروین چه بوده است، گفت: من اختلاف خاصی با او نداشتم و می‌توانید از خودش سئوال کنید. رفتن به استقلال هم بیشتر به این خاطر بود که باید به آینده خود و خانواده‌ام فکر می‌کردم. در ضمن بهتر است در خصوص رفتن من به استقلال پروین صحبت کند. من همیشه پروین را دوست دارم و خودش این را می‌داند. علی آقا هم به من همیشه لطف دارد و خوشحالم که با حضور در جمع پیشکسوتان پرسپولیس، خاطرات گذشته برایم زنده شد.

هاشمی‌نسب در خصوص دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با میلان خاطر نشان کرد: بازی کردن مقابل ستاره‌های سابق میلان که در دنیا بهترین بودند جذابیت‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم هواداران پرسپولیس هم برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند و ستاره‌های سابق تیم‌شان را ببینند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)