پرسپولیس نیوز : مهدی هاشمی نسب که با درخشش در سه فصل پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس و به خصوص گلزنی هایش به استقلال، جایگاهی اسطوره ای نزد هواداران سرخ پیدا کرده بود، با انتقال جنجالی اش به تیم رقیب ناگهان به چهره ای مغضوب برای پرسپولیسی ها تبدیل شد.

 پس ازگذشت 14سال ازآن انتقال جنجالی که هاشمی نسب را به لقب یاغی مشهور کرد، این بازیکن به ورزشگاه کارگران بازگشت تا یک بار دیگر پیراهن سرخ بر تن کند، این بار پیراهن ستارگان پیشکسوت پرسپولیس.

قرارگرفتن نام هاشمی نسب درفهرست بلند بالای نفرات دعوت شده به تمرینات ستارگان پرسپولیس، برای خیلی ها عجیب بود و اعتراضات بسیاری از هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی را در پی داشت.

با این وجود ˈیاغیˈ پرسپولیس با آمادگی بالایی در تمرین شرکت می کند تا انگیزه خود را به رخ همه بکشد.

هاشمی نسب درباره حضورش در تمرین ستارگان پرسپولیس گفت: علی پروین از من برای حضور درتمرین این تیم و مسابقه با ستارگان میلان دعوت کرد و من هم به احترام او در آن شرکت کردم.

وی در باره دیدگاه منفی هواداران پرسپولیس نسبت به او گفت: من همیشه به هواداران پرسپولیس احترام گذاشته ام و این موضوع را در سه سالی که پیراهن این تیم را بر تن می کردم به آنها نشان دادم. این کار را نه فقط با زبان که با فوتبالم به آنها ثابت کردم.

هاشمی نسب خاطرنشان کرد: تصمیم من برای انتقال به استقلال برای راحتی خانواده ام بود. من همیشه به هواداران پرسپولیس احترام می گذارم اما احساسات و راحتی پدر و مادرم برایم از هر چیزی واجب تر است و به همین خاطر آن تصمیم را گرفتم. شاید خیلی ها بگویند که اشتباه کردم اما همین که الان پدر ومادرم در شرایط خوب و راحتی زندگی می کنند از هر چیزی مهم تر است.

وی گفت: درباره علت استقلالی شدنم از علی پروین سوال کنید و ببینید او چه جوابی می دهد. هر جوابی پروین بدهد من همان پاسخ را به عنوان پاسخ خودم قبول دارم.

مدافع پیشین استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در صورت بازگشت زمان به عقب باز هم پیراهن آبی را بر تن می کنید؟ گفت: در آن زمان تصمیم سختی گرفتم. آن تصمیم متعلق به شرایط آن لحظه بود اما شاید اگر به عقب برگردم بازهم همان تصمیم را بگیرم.

وی درباره اینکه درچند سال گذشته بارهانقل قول هایی از او درباره پرسپولیسی یا استقلالی بودنش در رسانه ها منتشر شده است، گفت: هیچگاه نگفته ام که پرسپولیسی هستم یا استقلالی. زمانی که به پرسپولیس رفتم گفتم که ازبچگی عاشق این تیم بودم وهنوزهم می گویم که ازبچگی عاشق پرسپولیس بودم ولی الان با توجه به اینکه احساسات هواداران دو تیم را دیده ام، برای هر دو تیم گلزنی کرده ام و غم و شادی هر دو تیم را دیده ام، هر دو هوادار را دوست دارم و برایم قابل احترام هستند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تیمی از پیشکسوتان استقلال تشکیل شود هم در آن تیم بازی می کنید؟ گفت: هفته گذشته در تیم پیشکسوتان استقلال به مناسبت یادبود ناصر حجازی تشکیل شده بود بازی کردم. برایم فرقی نمی کند پیراهن کدام تیم را بپوشم . من به احترام هواداران و برای دیدن دوستان قدیمی ام به تمرین پرسپولیس می روم و خوشحالم که پیشکسوتان هر دو تیم با آغوش باز از من استقبال کرده اند.

هاشمی نسب در باره برخورد گرم علی پروین با او در نخستین تمرین ستارگان پرسپولیس گفت: علی پروین همیشه به من لطف داشته است. شاید در یک مقطعی اختلافی بین ما پیش آمده بود اما حتی زمانی که از پرسپولیس رفتم هم خود پروین می داند هیچ مشکلی با او نداشتم.اگر می خواستم به پروین ثابت کنم که دوستش دارم این کار را نه با زبان که در زمین فوتبال ثابت کردم. فکر می کنم در این چند سال پروین هم به این مسئله پی برده است که رفقای واقعی اش چه کسانی هستند.

وی درباره آمادگی بالایی که در تمرین ستارگان پرسپولیس داشت گفت: من همیشه تمرین می کنم تا آماده باشم. اگر بدنم آماده نباشد وارد یک مسابقه و تمرین نمی شوم چون آبروی خودم از جلوی دوربین رفتن و مشهور شدن مهم تر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)