مرجع خبری پرسپولیس : انتقال او از پرسپولیس به استقلال و گلی که وارد دروازه تیم سابقش کرد بی شک یکی از جنجالی ترین اتفاقات دربی پایتخت بود. در آستانه دربی 69 مدافع سابق پرسپولیس هیچ تلاش برای کاهش نفرت هواداران این تیم نمی کند.

 

مهدی هاشمی نسب بعد از 3 سال حضور در پرسپولیس و در حالی که مطرح شدنش در فوتبال ایران را مدیون این تیم بود، با پیشنهاد چشمگیر علی فتح الله زاده به تیمش خیانت کرد و پیراهن تیم رقیب را پوشید.

 

انتقال مهدی هاشمی نسب به استقلال بی شک یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران است تا جایی که با گذشت قریب به یک دهه، هواداران پرسپولیس همچنان از او به عنوان یک چهره منفور یاد می کنند.

 

مهدی هاشمی نسب در آستانه دربی 69 همچنان سوژه رسانه های خبری است. یاغی به استفاده از این لفظ برای نام بردن از خودش اعتراض دارد: «من نسبت به جدایی از پرسپولیس و پیوستن به استقلال یا حتی گلی که وارد دروازه پرسپولیس کردم و عکس العملی که نشان دادم پشیمان نیستم. پیوستن به استقلال با آن پیشنهاد مالی زندگی من را دگرگون کرد و فکر می کنم حقم را از فوتبال گرفتم!»

 

هاشمی نسب ادامه می دهد: «به نظر من کسی که به تیمش تعصب دارد و برای موفقیت با پیراهن تیمش تلاش می کند یاغی نیست. من بازیکن استقلال بودم و بابت گلی که به پرسپولیس زدم هنوز هم احساس غرور می کنم!»

 

وی تصریح کرد: «الگوی من در فوتبال مجتبی محرمی بود اما نمی خواستم سرنوشتی مثل او داشته باشم. من به استقلال رفتم و از این راه زندگی ام را بیمه کردم. شاید مشکل من این باشد که همیشه رک حرف می زنم»

 

گفتنی است مهدی هاشمی نسب در حالی با یکصد میلیون تومان به استقلال پیوست که هواداران پرسپولیس تا ابد او را خائن می دانند، هر چند خودش هنوز از خیانت به هواداران پرسپولیس پشیمان نیست!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)