پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به این مصدومیت، نمی‌توانم برای بازی در اختیار کادر فنی باشم ولی 24 اردیبهشت به یاد هادی عزیز به جایگاه شماره 24 می‌روم و اگر لازم باشد به خاطر پرسپولیس شیپور به دست می‌گیرم.

مهرداد کفشگری که در جریان تمرین امروز سرخپوشان برنامه فیزیوتراپی را دنبال می‌کرد درباره آخرین وضعیت خود افزود: متاسفانه با توجه به این آسیب‌دیدگی به عنوان بازیکن در خدمت پرسپولیس نیستم. بالاخره به مهرداد بدشانس معروف شده‌ام اما به عنوان هوادار و مشوق کنار پرسپولیس خواهم بود.

وی ادامه داد: از همین حالا گفته‌ام در جایگاه 24 یک جای خالی برای من نگه دارند. طوری پرسپولیس را تشویبق کنم که کیف کنید. برای موفقیت و قهرمانی پرسپولیس، به خاطر شادی هواداران و قولی که به هادی و خانواده‌اش داده‌ایم، حتی حاضرم به خاطر پرسپولیس شیپور و طبل دستم بگیرم.

کفشگری درباره ارزیابی خود از بازی روز جمعه خاطرنشان کرد: بچه‌ها خودشان را آماده کرده‌اند. منتظر یک پیروزی پر گل باشید. البته نه اینکه حریف را دست کم بگیریم، بلکه بچه‌ها خیلی آماده و با انگیزه هستند. حریف هم به خاطر شرایطی که دارد، مجبور است ریسک کند. بچه‌ها در هفته‌های اخیر نشان داده‌اند وقتی در شرایط خوب باشند و روزشان باشد، پیروزی‌های پر گلی می‌آورند و جمعه هم روز ما خواهد بود. به امید خدا و با حمایت هواداران خوبمان که کم نظیر هستند بتوانیم بیست و چهارمین قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های رسمی داخلی را به دست بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)