مرجع خبری پرسپولیس : در فاصله سه ساعت مانده به آغاز مسابقه تیم های پرسپولیس و الهلال 15 تا 20 هزار تماشاگر در داخل و خارج ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 

هواداران تيم فوتبال پرسپوليس براي حمايت از تيم خود در ديدار با الهلال عربستان از هم اکنون درحال ورود به ورزشگاه آزادي هستند.
صف فشرده هواداران پرسپوليس با پوشيدن پيراهن هاي تيم محبوب خود و در دست داشتن پرچم سرخ رنگ مقابل پارکينگ هاي ورودي در شرقي ورزشگاه آزادي ترافيک ايجاد کرده که ماموران نيروي انتظامي با تلاش خود درحال برطرف کردن اين ترافيک هستند.
نکته جالب در بين هواداران آن که به چندين گروه تقسيم شده اند که هرکدام از آنان با شکل خاصي از پيراهن هاي قرمز رنگ وارد ورزشگاه مي شوند.

برخي از هواداران پرسپوليس نيز که از ساعات ابتدايي امروز خود را به ورزشگاه رسانده اند در فضاي سبز مقابل ورزشگاه در حال استراحت هستند.

10 هزار نفر از هواداران وارد ورزشگاه شده و روی سکوها مستقر شده اند اما عده ای دیگر با توجه به گرما و تابش آفتاب به داخل راهروها رفته و یا در محوطه فضای سبز خارج از ورزشگاه در حال استراحت هستند.

پیش بینی می شود بار دیگر ورزشگاه آزادی به طور کامل پر شود. مسابقه تیم های پرسپولیس ایران و الهلال از ساعت 17 عصر آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)