مرجع خبری پرسپولیس : رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: براي آقايان متاسفم كه براي فحاشي به من، به ليدرها خط داده بودند.

*سخت‌ترين روز زندگي فوتبالي‌ام را سپري كردم
چشم انتظار نتيجه‌اي از پرسپوليس بودم كه حداقل در جام حذفي مردم را خوشحال كند اما متاسفانه باختيم. من ديروز يكي از تلخ‌ترين روزهاي زندگي فوتبالي‌ام را پشت سر گذاشتم. متاسفم نتوانستيم به خواسته‌هاي خود برسيم.

*ليدرها براي فحاشي به من از دوستانم خط گرفته بودند
دوست ندارم مسائل حاشيه اي را مطرح كنم چون چيز خاصي نبود اما متوجه شدم 20 نفر از آقاياني كه توسط دوستان خوبمان در باشگاه پرسپوليس تنها در سه دقيقه پاياني بازي ماموريت پيدا كرده بودند به من بي‌احترامي كنند را چه كساني هدايت و آنها را به خاطر اين كار استخدام كرده بودند. علاقه‌اي به اسم بردن از فرد خاصي ندارم.

*اتوبوس دربست براي ليدرها گرفته بودند
اين بار استقبال از ليدرها توسط مسئولان باشگاه و عوامل بسيار خوب بود. طوري طراحي كرده بودند كه با لباس نارنجي متحدالشكل كه خودم براي آنها خريده بودم و در انبار باشگاه گذاشته بودم، در ورزشگاه قدس همدان حضور داشته باشند. ابتدا اين ليدرها توسط اتوبوسي كه به نظرم حتي اسكورت هم مي‌شد بسيار شاداب و سرحال وارد ورزشگاه شدند و از كنار زمين در كنار جايگاه ويژه نشستند و به نظرم اين كار آماتور بود.

*مطمئن باشيد شكايت مي‌كنم
تصاوير خوبي از عزيزان گرفتيم و اسم 20 نفري كه براي توهين به ورزشگاه قدس همدان آمده بودند را نيز در دست داريم. به همين دليل مطمئن باشيد جواب شعار آنها را كه مي‌گفتند “هدايتي حيا كن پرسپوليس را رها كن ” را با شكايت در دادگاه مي دهم و نشان مي دهم از كجا خط گرفته‌اند. البته من اين 20 نفر آدم را با هزاران پرسپوليسي عاشق كه از اول بازي و در بدو ورودم به همدان به من لطف داشتند عوض نمي كنم. در اين بين حتي خود هواداران پاس همدان نيز به من لطف داشتند و صحنه‌هايي را به وجود آوردند كه مرا شرمنده كردند.

* استعفا داده بودم
قبل از بازي با سپاهان از طريق خبرگزاري فارس استعفاي خودم را اعلام كرده بودم. به هيچ عنوان با اين كار دنبال بازارگرمي نبودم. اعلام كرده بودم اگر كوتاهي كرده ام من را ببخشيد و حلالم كنيد اما فردي از من پرسيد كه چرا مسئله را پيگيري نكردم. جواب من اين بود كه چون دوست نداشتم تيم قبل از بازي با سپاهان وارد حاشيه شود. ضمن اينكه مسئولان زحمتكش سازمان تربيت بدني به من اجازه استعفا ندادند و اعلام كردند اين كار يك نامردي در حق پرسپوليس است.

*فوتبال را كثيف نكنيم
براي من جاي سئوال دارد كه همه مي‌گفتند من به ليدرها پول مي‌دهم كه در ورزشگاه‌ها تشويق شوم اما چرا اين بار همه چيز برعكس بود. حالا نبايد به آقاياني شك كرد كه دنبال اين بودند كه اسم من را در بين هواداران خراب كنند. به نظرم با اين كارها هرگز نبايد فوتبال و كارهاي جوانمردانه را زير سئوال برد و كثيف كرد.

*به علي‌آبادي گزارش مي‌دهم
به عنوان رئيس هيات مديره هرگز اعلام نمي‌كنم كه قصد تغيير و تحول دارم. اين موضوع توسط رئيس مجمع تصميم‌گيري مي‌شود اما بنابر رسالتي كه دارم اتفاقات بازي با پاس همدان را به علي‌آبادي گزارش مي‌كنم تا دست آقاياني كه دنبال خودنمايي بودند رو شود.

*از مردم عذرخواهي مي‌كنم
من شرمنده مردم هستم و جوابي براي آنها ندارم. اميدوارم مرا عفو كنند. من تمام سعي و تلاشم را از لحاظ روحي رواني و مادي و معنوي انجام دادم و فقط متاسفانه نمي‌توانستم لباس بپوشم و براي پرسپوليس به ميدان بروم و يا روي نيمكت اين تيم مربيگيري كنم چون اين كار را بلد نبودم اما به نظرم در فصل جاري در بيرون از باشگاه از جوانب مختلف؛ امنيتي بوجود آورده بودم واين كار نيز به خاطر عشق و علاقه‌ام به پرسپوليس بود. همه مي‌دانند در اين راه چه كارهايي انجام داده‌ام اما اگرهواداران بخواهند از پرسپوليس مي روم.

*در يارگيري پرسپوليس نقشي نداشتم
من دو روز بعد از يارگيري در فصل جديد پرسپوليس به اين تيم آمدم و اصلا نقشي در اين كار نداشتم. البته دو نفر را با زحمات زياد به اين تيم آوردم. ابتدا علي كريمي كه خودش را عاشق پرسپوليس مي‌داند و در آن زمان پيشنهادهاي خوبي داشت را با تلاش زياد به پرسپوليس آوردم و سپس با توجه به اينكه كادر فني اعلام كرد در خط دفاع دچار مشكل است براي جذب رحمان رضايي با نظر هيات مديره اقدام كردم و با موافقت آنها رضايي را جذب كردم

*حاشيه‌سازان را به خدا واگذار مي‌كنم
اصلا دوست ندارم با اسم آوردن كسي رو در روي آقايان قرار گيرم اما كارنامه من در اين باشگاه مشخص است. با برد پرسپوليس هميشه در فصل جاري خنديده‌ام و با باخت اين تيم روزها ناراحت بودم اما مطمئن باشيد همه چيز براي مردم مشخص مي‌شود و من حاشيه‌سازان و توطئه‌گران را به خدا واگذار مي‌كنم.

*درباره وينگادا هيات مديره تصميم مي‌گيرد
وينگادا كارنامه بدي نداشت كه به پرسپوليس آمد اما باز هم مي‌گويم در صورتي كه قرار باشد تصميم جديدي براي او بگيريم هيات مديره اين تصميم را خواهد گرفت و به اطلاع هواداران خواهد رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)