مرجع خبری پرسپولیس : رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: اگر من هم جزيي از مردم هستم حتي يك سهم از سهام پرسپوليس را خريداري مي‌كنم.

حسين هدايتي درباره واگذاري سهام پرسپوليس تصريح كرد: هميشه خودم را به عنوان خادم پرسپوليس مي‌دانستم و اين تيم را كه جوانان زيادي را به خود مشغول كرده از صميم قلب دوست دارم.
وي اظهار داشت: اگر من هم جزيي از مردم هستم مطمئن باشيد حتي يك سهام پرسپوليس را خريداري خواهم كرد تا خدمتگذار اين تيم باقي بمانم.
هدايتي افزود: به عنوان رئيس هيات مديره پرسپوليس از طرف خودم و هواداران از دكتر احمدي نژاد تقدير و تشكر مي‌كنم و به او تبريك مي‌گويم كه اين تصميم شجاعانه را در خصوص واگذاري سهام به مردم گرفته است.
وي افزود: اميدوارم با اجرايي شدن اين دستور هر چه سريعتر شاهد تقويت فوتبال ملي و باشگاهي مخصوصا در پرسپوليس و استقلال باشيم تا اين تيم‌ها نسبت به گذشته در جايگاه بهتري قرار گيرند.
رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص بازي روز چهارشنبه مقابل الشباب عربستان خاطرنشان كرد: بازي سختي در پيش داريم. چون بايد به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود كنيم. چشم انتظار حضور مردم در ورزشگاه آزادي هستيم. با پتانسيل موجود در تيم پرسپوليس شك ندارم مي‌توانيم با حمايت 100 هزار نفري، الشباب را شكست دهيم و ناكامي‌هاي نمايندگان را در ليگ قهرمان آسيا را كه بحث ملي است،‌ جبران كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)