در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل‌آذين گفت: ما تيم دوم پرسپوليس نيستيم،‌ اما هيات مديره اين باشگاه سال گذشته تصويب كرد استيل‌آذين تيم دوم پرسپوليس است.

حسين هدايتي در خصوص بيانيه باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: آنها درست مي‌گويند و من حرفشان را كاملا قبول دارم چون استيل آذين در حال حاضر استيل آذين است و به هيچ عنوان تيم دوم پرسپوليس نيست. تيم ما با حرفه‌اي گري قطب بزرگي در فوتبال ايران است.

وي افزود: اگر بدانم چه كسي گفته استيل آذين تيم دوم پرسپوليس است با او شديدا برخورد خواهم كرد اما مي‌دانم در اين بين برخي هستند كه مي‌خواهند من را از پرسپوليس جدا كنند كه هرگز به اين هدف خود نمي‌رسند. من، بازيكنان و كادر فني استيل آذين از هواداران پرسپوليس هستيم و هيچ كس نمي‌تواند علاقه ما را نسبت به اين تيم كتمان كند.
هدايتي خاطرنشان كرد: براي تمام تيم هاي ليگ برتري رقيب جدي خواهيم بود. ما هرگز قبول نمي‌كنيم كه در ليگ برتر تيم دوم يك تيم باشيم و هيچ موقع دو برادر خوانده يك تيم در يك رده از ليگ وجود نخواهد داشت چون برخلاف قانون است اما در فصل گذشته خود آقايان مي‌دانند كه در مصوبه‌ هيات مديره پرسپوليس، استيل آذين به عنوان تيم دوم پرسپوليس انتخاب شده بود.
وي اضافه كرد: با اين حال ديگر اين ماجرا تمام شده و اميدوارم برادر خوانده جديد براي پرسپوليس پيدا شود تا دوباره مثل ما آنها را با صعود به ليگ برتر سرفراز كنند.

مالك باشگاه استيل آذين در جواب اين سئوال كه چرا برخي از بازيكنان استيل آذين به دليل عدم پرداخت مطالبات خود ناراحت هستند گفت: اين حرف‌هاي رسانه‌ها است. با هر كدام از بازيكنان دوست داريد صحبت كنيد. به اندازه كافي به آنها پول داده‌ايم و هر كس اگر بگويد از ما تا اين تاريخ طلبكار است به او پاداش ويژه هم مي‌دهيم. به ندرت در تيم هاي باشگاهي در اين موقع از فصل اتفاق افتاده كه پول آنها پرداخت شده باشد. حتي يك ميليون تومان بابت برد مقابل پاس همدان و 500 هزار تومان بابت برد مقابل صباي قم به آنها پرداخت كرده‌ايم و بخشي از آن را نيز امروز پرداخت مي‌كنيم.
هدايتي در خصوص حضور هواداران در استاديوم دستگردي، يادآور شد: بايد از جوانان تهراني تشكر كنم. با وجود اينكه ساعت بازي ما مناسب نبود اما آنها ما را شرمنده كردند. استيل آذين در آينده حرف هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت و من اميدوار هستم همراه با تيم قرمزپوش پرسپوليس براي فصل آينده سهميه آسيا را كسب كنيم.
وي درباره حضورش در ورزشگاه آزادي در هنگام بازي هاي پرسپوليس خاطرنشان كرد: دوست داشتم براي تشويق پرسپوليس در بازي مقابل استقلال اهواز به ورزشگاه آزادي بروم اما متاسفانه اين بازي بدون هوادار بود و من هم دوست دارم اگر به ورزشگاه آزادي مي‌روم مثل مردم باشم و در بين آنها پرسپوليس را تشويق كنم چون الان يك هوادار هستم و تا آخر عمر فوتبالي‌ام نيز طرفدار پرسپوليس خواهم ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)