چهارشنبه 9 اردیبهشت (12:47)

مرجع خبری پرسپولیس : رئيس هيات‌ مديره باشگاه پرسپوليس گفت: دوست ندارم شرايط را براي پرسپوليس بحراني كنم اما ديگر دنبال سهام اين باشگاه نيستم./ هیچ بازیکنی از پرسپولیس به استیل آذین نمی رود / تا آخر عمر پرسپولیسی می مانم .

حسين هدايتي در گفت و گويي تفصيلي درباره مسائل اخير باشگاه پرسپوليس صحبت كرد.

*باشگاه نامه‌اي به من نداده است
هيچ گونه نامه‌اي از سوي باشگاه براي بخشش 10 درصد از جريمه بازيكنان به من ارسال نشده است و نمي‌دانم اين خبر چگونه از سوي مديرعامل اعلام شده است البته آقاي انصاري فرد با تصميم هيات مديره براي بخشش جريمه موافقت كرده‌اند.

*جريمه‌ها بخشيده مي‌شود
با نظر هيات‌مديره پرسپوليس تصميماتي براي بازيكنان در خصوص جرايم بازي با الغرافه گرفته شده است.
پس از بازي با راه‌آهن تصميم گرفتيم كه در مرحله اول مقداري از جريمه 10 درصدي بازيكنان را كه پس از نتيجه نامطلوب مقابل الغرافه اتخاذ كرده بوديم؛ كم كنيم و حسن نيت اعضاي هيات مديره را در هنگام برد به بازيكنان ثابت كنيم و روحيه آنها را براي ديدارهاي بعدي بالا ببريم.

*براي برد سپاهان پاداش ويژه‌اي در نظر داريم
دوست داريم به هر نحوي كه شده دل هواداران را به دست آوريم. به همين دليل به بازيكنان و كادر فني اعلام كرده‌ايم در صورت پيروزي مقابل سپاهان و جلب رضايت هواداران جريمه بازي با الغرافه بخشيده مي‌شود و پاداش ويژه‌اي نيز به بازيكنان خواهيم داد.

*پول‌هاي بازيكنان را دادم


5 بازيكن پرسپوليس بودند كه بخشي از مبلغ قراردادشان را دريافت نكرده ‌بودند كه با كمك سازمان تربيت بدني به دو نفر آنها مطالباتشان را داديم. 3 نفر ديگر كه باقي مانده‌اند كه حداكثر تا روز شنبه هفته آينده تسويه حساب خواهيم كرد تا به قولمان وفا كنيم. اميدوارم مديرعامل باشگاه نيز با وصول مطالبات اسپانسر در ليگ قهرمانان آسيا تلاش كند تا به قولمان نسبت به اين بازيكنان عمل كنيم.

*تا دلتان بخواهد عكس با لباس ورزشي دارم
دوست ندارم خودم را برابر فردي قرار دهم اما فقط به خاطر هواداران كه به آنها ثابت كنم برخي از حرف ها درست نيست و فقط در حد شايعه است بايد بگويم كه از 11 سالگي در تيمي محلي در شرق تهران به نام رز تا 20 سالگي در رده‌هاي نوجوانان و جوانان توپ زده‌ام و تا دلتان بخواهد با لباس و شورت ورزشي عكس دارم. اگر لازم باشد از طريق رسانه‌ها آن را منتشر مي‌كنم تا دوستان بدانند كه در محله بزرگ تهران در چه تيمي توپ زده‌ام. حالا خدا خواسته تا عشق و علاقه من را تا اينجا بكشد تا به پرسپوليس و هواداران خدمت كنم.

*با پروين قهر نبوده‌ام
علي پروين از اسطوره‌هاي فوتبال و بزرگ پرسپوليس است. من هرگز با او قهر نكرده‌ام و همواره در مسائل مختلف با او در ارتباط بوده‌ام چون او عاشق پرسپوليس و فوتبال است.

*نمي‌توانم در پرسپوليس و استيل آذين باشم
دوست ندارم با گفتن برخي حرف ها باز هم مسئله استعفايم بر سر زبان ها بيفتد. چون شرايط حساسي داريم اما با توجه به اينكه استيل آذين مدعي درجه يك صعود به ليگ برتر است من نمي‌توانم در پرسپوليس و استيل آذين به صورت همزمان باشم پس مجبورم تصميم جديدي بگيرم البته در اين مورد اگر راه‌حلي است مي‌توانم بشنوم.

*پرسپوليس خانه من است
من افتخار مي‌كنم كه در باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس هستم و به ميليون ها جوان خدمت مي‌كنم. قول مي‌دهم اگر ديگر در پرسپوليس نباشم هرگونه كمك مادي و معنوي را براي اين باشگاه فراموش نكنم چون اين تيم خانه من است.

*هيچ بازيكني از پرسپوليس به استيل آذين نمي‌رود
در وهله بعدي علاقه دارم كه تلاشم در استيل آذين جواب دهد و اين تيم به ليگ برتر صعود كند اما برعكس حرف هاي كه زده مي‌شود به هواداران قول مي‌دهم بازيكني از پرسپوليس به استيل آذين نمي‌رود مگر اينكه در ليست مازاد قرمز‌پوشان باشد و ما در استيل آذين به او نياز داشته باشيم اما براي حضور پرقدرت تيم پرسپوليس هميشه تمام تلاشم را مي‌كنم.

*استيل آذين براي قهرماني آسيا بسته مي‌شود
در صورتي كه به ليگ برتر صعود كنيم 6 بازيكن از ليگ برتر و 4 بازيكن خارجي مي‌توانيم جذب كنيم. به شما قول مي‌دهم بهترين ها را به استيل آذين بياورم تا براي قهرماني در ليگ برتر و آسيا قدم محكمي بردارم.

*25 درصد از سهام استيل آذين را به هواداران مي‌دهم
با توجه به اينكه دوست دارم استيل آذين براي مردم باشد قصد دارم در صورتي كه اين تيم به ليگ برتر صعود كند 25 درصد از سهام آن را به جوانان عزيز كشورمان بدون دريافت وجهي تقديم كنم تا آنها نيز سهامدار باشند. اگر به ليگ برتر صعود كنيم اين موضوع را در قالب طرحي به اطلاع هواداران مي‌رسانم.

*تا زنده هستم پرسپوليسي مي‌مانم
خودم را در سطحي نمي‌بينم كه درباره هواداران حرف بزنم اما از مردم مي‌خواهم تيم محبوبشان و بازيكنان پرسپوليس را در ديدارهاي آينده تشويق كنند تا تجديد قوايي براي نتايج درخشان آينده اين تيم باشد. من هميشه خودم را خدمتگذار پرسپوليس مي‌دانم و دوست ندارم در اين تيم تفرقه ببينم؛ حداقل تا روزي كه زنده هستم و پرسپوليس وجود دارد.

*با انصاري فرد مشكلي ندارم
با انصاري فرد هيچ مشكلي ندارم و فقط تقاضا دارم هر فردي كه در اين باشگاه بزرگ پا مي‌گذارد فقط به فكر خدمت به مردم و رضايت خدا باشد و با تلاش صادقانه براي رضاي خدا و خدمت به مردم و هواداران پرسپوليس تلاش كند تا شادي در بين جوانان كه سرمايه‌هاي اصلي ايران است به وجود آيد.

*كمك‌هايم به پرسپوليس را به عنوان شاخه گلي سرخ به هواداران تقديم مي‌كنم
دوست ندارم هرگز درباره خدمتي كه به پرسپوليس كرده‌ام حرفي بزنم اما مواردي است كه بايد علاقه‌مندان به باشگاه پرسپوليس بدانند. من كلا پس از خرج‌هايي كه براي باشگاه داشته‌ام 780 ميليون تومان نقدا بابت طلبم از باشگاه دريافت كرده‌ام و يك ميليارد و سيصد ميليون تومان نيز چك‌ از باشگاه دارم كه تاريخ وصولش از برج 10 امسال تا سال 1390 است؛ يعني سه سال آينده.
متاسفانه تعدادي از آنها كه براي ‌مدتي پيش بوده برگشت خورده است. حدود دو ميليارد و نيم نيز جدا و بدون مسائل چك و غيره به صورت مازاد براي باشگاه هزينه كرده‌ام كه اين كمك را به عنوان شاخ گلي سرخ به هواداران پرسپوليس تقديم مي‌كنم و هيچ حرفي درباره آنها نمي‌زنم.
بعضي‌ها كه ادعا مي‌كنند كه پول هايم را از باشگاه دريافت كرده‌ام بايد در حرف هاي خود تجديد نظر كنند و با دقت‌تر از قلم‌ خود استفاده كنند. البته اين مبالغي را كه هزينه كرده‌ام همه با اسناد و مدارك بوده و مسئول مالي باشگاه پرسپوليس مي‌تواند آن را شهادت دهد. اميدوارم با اين كار خير‌خواهانه بخشي از خوشحالي جوانان را رقم زده باشم چون معتقدم اين كار مثل هر سال رفتن من به مكه است.

*كمك دولت نهم نبايد فراموش شود
كمك‌هاي بنده هديه كوچك براي هواداران بوده است اما نبايد از كمك‌هاي دولت نهم براي موفقيت پرسپوليس چشم‌پوشي كرد. آنها نسبت به فصل‌هاي قبل كمك‌هاي خود را چند برابر كردند تا تيم دچار مشكل نشود. بايد از آنها تشكر كنم كه به من اعتماد كردند و اجازه خدمت به تيم بزرگ پرسپوليس را دادند. مسئولان زحمتكش دولت نهم زحمات زيادي براي ورزش و باشگاه پرسپوليس كشيده اند كه فراموش نشدني است و نبايد آنها را ناديده گرفت.

*براي ديدار با سپاهان به ورزشگاه آزادي مي‌روم
اميدوارم هواداران فهيم پرسپوليس باخت مقابل الغرافه قطر را فراموش كرده و براي حمايت تيم مردمي پرسپوليس مقابل سپاهان در جام حذفي بپردازند و با تشويق‌هاي خود بازيكنان را ياري كنند. من نيز بنا بر وظيفه ام به ورزشگاه آزادي مي‌روم و مانند يك هوادار در كنار مردم مي‌نشينم اما هرگز به جايگاه ويژه نخواهم رفت.

*اگر دنبال تبليغ بودم، هر روز به رسانه‌ها مي‌رفتم
من در پرسپوليس هرگز دنبال مطرح شدن نبودم چون با اين هزينه‌هايي كه عاشقانه براي تيم محبوب ايران و هوادارانش انجام مي دهم مي‌توانستم كارهاي ديگري انجام بدهم تا محبوب مردم شوم. مطمئن باشيد با توجه به لطف دوستان رسانه‌اي و راديو و تلويزيوني اگر دنبال تبليغ بودم هر روز به يك رسانه مي‌رفتم و در برنامه‌هاي پربيننده تلويزيوني شركت مي‌كردم. آيا فردي يك بار اين كار را از من ديده است؟ تنها وقتي كه هيات مديره به من تكليف مي‌كرد تا مردم از ناراحتي درآيند با رسانه‌ها گفت و گو مي‌كردند.

*ديگر دنبال سهام پرسپوليس نيستم
اميدوارم استيل آذين به ليگ برتر صعود كند تا يك تيم مردمي در مركز كشور در بخش خصوصي و در سطح اول فوتبال ايران شروع به كار كند. به همين دليل از الان مي‌گويم ديگر هرگز دنبال سهام پرسپوليس نيستم ولي هميشه اين تيم خانه اول و استيل آذين خانه دوم من است؛ حتي اگر از پرسپوليس جدا شوم.

*افرادي كه شيطنت كرده‌اند بايد جوابگوي خدا باشند
با هيچ كدام از اعضاي هيات‌مديره مشكلي ندارم و طبق اصول لازم براي موفقيت پرسپوليس خدمت خودم را انجام داده‌ام. بعضي‌ها كه شيطنت كرده‌اند و نوشتند من فقط 300 ميليون‌ تومان به باشگاه كمك كرده‌ام را به خدا واگذار مي‌كنم و نمي‌دانم اينها واقعا چه سودي مي‌برند.

*جايزه ويژه جام حذفي را در رختكن مي‌دهم
در صورت قهرماني پرسپوليس در جام‌حذفي جايزه‌ ويژه‌اي كه يك خودرو است به بازيكنان اهدا خواهم كرد و مطمئن باشيد اين كار را در رختكن و پس از قهرماني انجام خواهم داد.

*مستندات وجود دارد
در گفته‌هايم تمام اسناد و مدارك به صورت مستند وجود دارد و اگر لازم باشد آن را منتشر مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)