پنجشنبه 19 دی(16:03)

مرجع خبری پرسپولیس : هدايتي: فعلاً به دنبال جذب سرمربي براي پرسپوليس نيستيم

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: از كادر فني فعلي حمايت مي‌كنيم و به هيچ عنوان قصد جذب سرمربي جديد را نداريم.

حسين هدايتي در گفت و گو با خبرنگاران پس از جلسه امروز هيئت مديره اظهار داشت: تغييرات زيادي در باشگاه پرسپوليس صورت نگرفته و خوشبختانه ما مانند سپاهان عمل نكرده‌ايم كه در چند وقت اخير 3 يا 4 تغيير بزرگ را داشته است.
وي افزود: تغييرات، جزئي از فوتبال است و رئيس مجمع و اعضاي هيئت مديره صلاح دانستند كه در اين شرايط به باشگاه پرسپوليس شوك وارد شود.
هدايتي ادامه داد: شايد براي خوشحالي هواداران و موفقيت باشگاه پرسپوليس رئيس مجمع صلاح بداند يكي از اعضاي هيئت مديره را نيز تغيير دهد و اين مسئله كاملاً به عهده او است و دخالتي نمي‌توان در آن كرد.
رئيس هيئت مديره پرسپوليس همچنين در خصوص احتمال تغييرات در كادر فني پرسپوليس گفت:

 

به هيچ عنوان فعلاً قصد تغييرات نداريم و از كادر فني فعلي كاملاً حمايت مي‌كنيم؛ اما در صورتي كه در آينده نياز به اين كار باشد هر فردي اگر بخواهد در پرسپوليس به كار گرفته شود بايد با نظر پيرواني باشد چون او زحمات زيادي براي باشگاه پرسپوليس كشيده و يكي از پرسابقه‌ترين‌ نفرات پرسپوليس است.
وي خاطرنشان كرد: من و اعضاي هيئت مديره به طور رسمي يا غيررسمي با بوناچيچ وارد مذاكره نشده‌ايم و اين مسئله از نظر ما فعلاً بي معني است.
هدايتي در خصوص مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: انصاري فرد دو دوره باشگاه پرسپوليس را هدايت كرده است. او در كارنامه‌ خود قهرماني آسيا و نايب قهرماني را دارد.پرونده ايشان درخشان است علي‌رغم اينكه ما بايد از تلاش‌هاي داريوش مصطفوي تشكر و تقدير كنيم.
رئيس هيئت مديره پرسپوليس درباره مهلت يك هفته‌اي افشين پيرواني افزود: ما به پيرواني مهلتي نداده‌ايم و اين مسئله كاملاً منتفي است. اگر قرار باشد با سرمربي جديدي صحبت كنيم يا مهلتي به كسي دهيم از طريق رسانه‌هاي گروهي آن را اعلام خواهيم كرد.
هدايتي در پايان درباره جلسه امروز هيئت مديره گفت: جلسه بسيار خوبي داشتيم. برنامه‌‌هاي لازم را در ابتداي كار انصاري فرد مرور كرديم و سعي داريم هرچه سريعتر مشكلات بازيكنان و كادر فني را حل كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)