مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل‌آذين گفت: در صورتي كه كاشاني به پرسپوليس نرود او را به استيل‌آذين مي‌آورم.

*تا انتهاي هفته با بازيكنان تسويه حساب خواهم كرد
با توجه به اينكه به دليل اتفاقات اخير باشگاه پرسپوليس سرم شلوغ بود نتوانستم به وعده خودم جامه عمل بپوشانم و با بازيكنان و مربيان استيل آذين تسويه حساب كنم. البته منتظر اقدامات مهريزي مديرعامل باشگاه استيل‌آذين نيز بودم كه با بازيكنان و كادر فني تسويه حساب و پاداش آنان را پرداخت كنم. به همين دليل تا پايان هفته تا ريال آخر پول بازيكنان به همراه پاداش آنها را پرداخت خواهم كرد. از همه بازيكنان و كادر فني عذرخواهي مي‌كنم كه كمي اين كار به تعويق افتاد.

* جوان‌ها را در استيل‌آذين شكوفا مي‌كنم
سهميه جذب بازيكنان ما در ليگ برتر مشخص است و سعي مي‌كنيم بهترين‌ها را براي تيمي ببنديم كه به دنبال اهداف بزرگ و حتي حضور در آسيا است اما در كنار اين مسائل هرگز جوان‌ها را در استيل‌آذين فراموش نمي‌كنم و آنها را در كنار باتجربه‌ها شكوفا خواهم كرد.

* تا انتهاي هفته تكليف دست‌نشان را روشن مي‌كنم
نادر دست‌نشان براي استيل‌آذين زحمت زيادي كشيده است. سعي مي‌كنيم ايشان در اين تيم به حقشان برسند به همين دليل جلساتي با اين مربي داشته‌ايم و هماهنگي‌هاي لازم را انجام داده‌ايم. قصد داريم تا انتهاي هفته تكليف حضور دست‌نشان در ليگ برتر با استيل‌آذين را مشخص كنيم اما فراموش نكنيد ما كار بسيار سختي داريم و بايد دقت لازم را براي هدف بزرگ‌مان در ليگ برتر داشته باشيم چون استيل‌آذين براي تفريح به ليگ برتر نيامده است.

* هيات مديره پرسپوليس، استيل‌آذين را برادر خوانده پرسپوليس كرد
دوست ندارم به تمام شايعات جواب بدهم اما آقاياني كه فكر مي‌كنند من براي بازار گرمي استيل‌آذين را تيم دوم پرسپوليس مي‌دانم بدانند در اوايل فصل گذشته برابر عرف و مقررات در خيلي از تيم‌هاي ايراني و حتي خارجي و طبق مصوبه هيات مديره پرسپوليس كه آنرا در اختيار دارم و اگر لازم شد منتشر خواهم كرد استيل‌آذين برادر خوانده پرسپوليس و تيم دوم اين باشگاه شد. در حال حاضر نيز 3 نفر از آقايان حضور دارند كه در هيات مديره درباره اين موضوع شهادت مي‌دهند. البته شايد پرسپوليس در فصل آينده با توجه به اينكه استيل‌آذين به ليگ برتر صعود كرد بايد دنبال برادر خوانده ديگر باشد.

* آقايان بجاي حرف زدن مصوبات هيات مديره را مرور كنند
دوست ندارم اسم فردي را بياورم اما آقاياني كه در باشگاه پرسپوليس اين مورد را تكذيب مي‌كنند لطفا به خودشان زحمت بدهند و به جاي حرف زدن مصوبات هيات مديره را مرور كنند و دنبال حاشيه‌ ساختن و مسائل بيهوده نباشند.

* با كاشاني و علي‌آبادي هيچ مشكلي ندارم
نمي‌دانم چطور اعلام مي‌كنند كاشاني و علي‌آبادي با من مخالف هستند. خبرنگاران باهوش ما مي‌توانند اول اين موضوع را از اين افراد سئوال كنند و سپس در مورد آن مطلب بنويسند تا مردم را گمراه نكنند. من با علي‌آبادي و كاشاني هيچ مشكلي ندارم و پس از اينكه متوجه شدم مديري كارآمد مثل كاشاني قصد دارد به پرسپوليس بيايد از او استقبال و برايش آرزوي موفقيت كردم. حالا برخي همين موضوع را برعكس به اطلاع مردم مي‌رسانند تا بتوانند دو خبر از بين اين موضوعات پيدا كنند.

* كاشاني مديرعامل شود؛ همه گونه كمك به او مي‌كنم
حبيب كاشاني با توجه به كارنامه درخشان، موفقيتش دور از دسترس نيست. اگر كاشاني مديرعامل پرسپوليس شود همه گونه كمك كه شامل مادي و معنوي است به او خواهم كرد. من با كاشاني رفيق هستم و در اين راستا سعي مي‌كنم عصاي دست او باشم چون مي‌دانم او پرسپوليس را موفق مي‌كند و فقط به دنبال حرف زدن نيست.

* يك ماه پيش از پرسپوليس كناره‌گيري كرده‌ام
من يك ماه پيش و قبل بازي با بنيادكار از مهندس علي‌آبادي تقاضا كردم در پرسپوليس نباشم تا بتوانم بيشتر به فكر تيم خودم باشم. هنوز هم روي حرفم هستم و ديده‌ايد كه هيچ مصاحبه‌اي در خصوص حضور من در پرسپوليس مطرح نشده است و اگر حرفي بوده تصميماتي بوده كه توسط مسئولان گرفته شده كه من در جريان آن نيستم.

* دوست دارم از فوتبال فرار كنم
بعضي از ناآگاهان با حرف‌هايي كه مي‌زنند دوست دارند عملكرد يك فرد را زير سئوال ببرند تا آدم آرزو كند كه حتي با صعود استيل‌آذين به ليگ برتر و مالك بودن يك باشگاه از صحنه فوتبال فرار كند تا آقاياني كه دوست دارند همه چيز به نامشان باشد راحت باشند. واقعا نمي‌دانم اين دوستان به دنبال چه هدفي هستند و چگونه مي‌خواهند مردم را راضي نگه دارند. اميدوارم به پرسپوليس ضربه وارد نكنند و باعث نشوند برخي‌ها از اين تيم جدا شوند. برخي از اتفاقات براي من مثل روز روشن است. بلايي كه سر من آمد اگر هر كس ديگري جاي من بود سعي مي‌كرد پول خود را در جايي ديگر هزينه كند اما من بيدي نيستم كه با اين بادها بلرزم.

*هرگز به پرسپوليس نمي‌آيم تا آقايان به هدفشان برسند
دوستان و دشمنان من بدانند كه به پرسپوليس نمي‌آيم تا آقايان به هدفشان برسند و در اين تيم موفق باشند. فقط آرزو مي‌كنم هدف اين آقايان شخصي نباشد و فقط به فكر تيم مردمي پرسپوليس باشند.

* كاشاني را به استيل‌آذين مي‌آورم
در صورتي كه حبيب كاشاني بنا بر دلايلي به پرسپوليس نرود قول مي‌دهم كه روي دست و با احترام او را به استيل آذين ببرم تا بتوانيم در كنار پيشكسوتان پرسپوليس و استيل‌آذين و مديراني كه درد فوتبال ما را مي‌دانند به موفقيت برسيم. البته اين موضوع در صورتي است كه مسئولان، كاشاني را نخواهند و يا از جذب او پشيمان شده باشند. معتقدم استيل آذين به بزرگاني مثل حبيب كاشاني كه در مسئوليت‌هاي خود موفق نشان داده‌اند احتياج دارد.

* كاشاني مديرعامل پرسپوليس است
پرسپوليس متعلق به مردم است و حبيب كاشاني نيز خدمتگذار اين تيم است. كاشاني از سوي سازمان تربيت بدني براي جلب رضايت مردم و سر و سامان دادن به باشگاه پرسپوليس مجددا دعوت به كار شد و حكم عضو هيات‌ مديره را گرفت و طبق مصوبه هيات مديره كه يك برگ از كپي آن را دارم مديرعامل باشگاه پرسپوليس شد اما نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد كه خبر مديرعاملي‌اش او برداشته شد. من با قدرت مي‌گويم بنابر مداركي كه موجود است كاشاني مديرعامل باشگاه پرسپوليس است. به هيچ عنوان نمي‌خواهم فردي را زير سئوال ببرم. اين مواردي بوده كه مربوط به تصميمات آخرين جلسه هيات مديره پرسپوليس است.

* هواداران از من خرده نگيرند
بارها در گفت‌وگوهايم با رسانه‌ها اعلام كرده‌ام به عشق پرسپوليس هزينه‌هايي انجام دادم. حالا مي‌خواهم كه با حضور كاشاني در پرسپوليس از او حمايت كنند تا اين تيم بتواند ناكامي‌هاي خود را جبران كند اما اگر كاشاني پرسپوليسي‌ نشد و من نيز نتوانستم ديگر به اين تيم خدمت كنم اميدوارم هواداران از من خرده نگيرند.

* فردا جشن صعود به جام جهاني را مي‌گيريم
از صميم قلب آرزو دارم كه به عنوان جز كوچكي از جامعه فوتبال تيم ملي روز چهارشنبه كره‌جنوبي را شكست بدهد و مردم ايران جشن صعود به جام جهاني را برگزار كنند تا دوباره مشخص شود كه مي‌توانيم در آسيا حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم.

* خبرهاي خوبي از استيل‌آذين در راه است
از تمام كساني كه پس از صعود استيل‌آذين به من تبريك گفتند تشكر مي‌كنم. دوست دارم فعلا در خصوص استيل‌آذين سكوت كنم اما علاقمندان به اين بدانند كه خبرهاي بسيار خوبي از اين تيم در راه است. نشان مي‌دهيم كه به اندازه خودمان فوتبال را بلد هستيم و برخلاف اظهارات آقايان كه ما را غير فوتبالي مي‌دانند مي‌توانيم تيمي را آماده كنيم كه پديده ليگ برتر فصل آينده باشد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)