مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل آذين گفت: بار ديگر خبر حضور كريمي در استيل آذين را تكذيب مي‌كنم و اميدوارم او هر چه سريع‌تر با پرسپوليس تمديد كند.

حسين هدايتي در خصوص شايعاتي مبني بر بستن قراداد داخلي با علي كريمي تصريح كرد: واقعا از اين حرف ها متاسفم و احساس مي‌كنم قصد بازي با احساسات مردم را دارند. پس از انتشار خبري مبني بر اينكه كريمي با ما قرارداد امضا كرده هر فردي را كه در خيابان‌ ديدم به من اعتراض كردند.

وي افزود: من براي اين خبر كذب واقعا متاسفم و براي هزارمين بار مي‌گويم كه كريمي متعلق به پرسپوليس است و بايد همه كمك كنيم كه او هر چه سريع‌تر با پرسپوليس تمديد كند.
هدايتي ادامه داد: بعضي مي‌خواهند با حرف هايي درباره پرسپوليس حاشيه‌ ايجاد كنند و پس از اينكه تعدادي از بازيكنان به استيل آذين نيامدند من را زير سئوال ببرند اما همچنان تاكيد مي‌كنم در مورد كريمي صحبتي نداشتم.
وي خاطرنشان كرد: مسئولان باشگاه پرسپوليس خوشبختانه به دنبال عقد قرارداد با كريمي هستند و به توافقاتي نيز رسيده‌اند و اگر خداي ناكرده مخالف اين موضوع پيش آمد مانند 17 تيم ليگ برتر و 5 تيم اماراتي ما با كريمي صحبت مي‌كنيم.
مالك باشگاه استيل آذين در خصوص وضعيت تيم خود گفت: خوشبختانه در وضعيت خوبي تمرينات را شروع كرديم و اردوي كيش مي‌تواند مكمل خوبي براي بدنسازي تيم ما باشد. به دنبال اين هستيم چند بازيكن ديگرد را جذب كنيم تا تيم را كامل‌تر براي حضور در ليگ نهم آماده كنيم.

گفتنی است طی چند روز گذشته برخی از خبرگزاری ها از امضای قرارداد داخلی میان علی کریمی و حسین هدایتی خبر داده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)