مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل‌آذين گفت: خودم را پيشكسوت پرسپوليس نمي‌دانم و در جلسات اين كميته فقط ميهمان هستم.


حسين هدايتي با اشاره به جلسه شب گذشته اظهار داشت: بسيار خوشحال هستم كه بزرگان پرسپوليس پس از سال ها دور يكديگر جمع شده اند تا ياد و خاطره گذشته ها را زنده كنند و دقايقي در كنار يكديگر خوش باشند.


من خودم را پيشكسوت پرسپوليس نمي دانم و فقط در اين جلسات ميهمان هستم و تمام سؤالات خود را از بزرگان پرسپوليس بپرسيد نه من.


مالك باشگاه استيل آذين در پاسخ سؤال كه چرا جلسات كميته پيشكسوتان در اين باشگاه برگزار مي شود گفت: باشگاه استيل آذين از تهران به سمنان انتقال يافته است. يك روز متوجه شدم تعدادي از پيشكسوتان پرسپوليس دور هم جمع شده اند و دنبال سر پناهي مي گردنند تا جلسات خود را برگزار كنند به همين دليل تصميم گرفتم يكي از طبقات ساختمانم را به اين عزيزان بدهم.


وي افزود: اكنون در آن ساختماني كه قبلا دفتر باشگاه استيل آذين بود دو شركت زير نظر استيل آذين فعاليت مي كنند و در حال انجام دادن كارهاي اقتصادي خود هستند. برخي ها از كار من ناراحت شده اند كه چرا به پيشكسوتان پرسپوليس يك طبقه داده ام كه بايد به اين عزيزان بگويم هر وقت در باشگاه پرسپوليس يك طبقه به پيشكسوتان داد اين بزرگان از اينجا مي روند و در باشگاه خود مستقر مي شوند، البته هر وقت بزرگان پرسپوليس صلاح بدانند.


هدايتي درباره پرسپوليس گفت: نوع رفتن دايي و حضور استيلي كمي هواداران را آزرده كرده اما بايد همه اين تيم دست به دست همديگر بدهند تا پرسپوليس به نتيجه دلخواه برسد. يك نفر نمي تواند در حال حاضر به پرسپوليس كمك كند و به همين دليل همه بايد كمك كنند تا اين تيم موفق باشد.


وي درباره احتمال خريد امتياز يكي از تيم هاي ليگ برتري گفت: فعلا خبري نيست. شايد در آينده درباره اين موضوع خبري شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)