پرسپولیس نیوز : حسین هدایتی گفت: اگر خلعتبری با تصمیم دایی به میدان رفت دوست دارم با یک گل به هواداران جواب خیلی حرف‌ها را بدهد.

حسین هدایتی در خصوص دربی 77 اظهار داشت: با توجه به اینکه هواداران زیادی دربی پایتخت را همیشه نظاره‌گر خواهند بود امیدوارم بازی خوب و قابل قبولی را از طرف دو تیم ببینیم.

وی افزود: پیروزی در این بازی مهم است، اما با رعایت کردن ادب و اخلاق قطعا دربی زیباتر می‌شود.

هدایتی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی با تجربه دایی و با آرامش قطعا به دنبال برد خواهد بود و به نظر من انشاءالله این بار نوبت پرسپولیس است که با برد زمین را ترک کند. من خودم پرسپولیسی‌ هستم اما دوست دارم هواداران فوتبال که همیشه با وضوح بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی ابهت فوتبال ایران را نشان می‌دهند در یک فضایی بدون تنش و آرام باعث شوند تا بازی خوبی را شاهد باشیم. البته برد با پرسپولیس باشد.

وی در پایان یادآور شد: پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره خلعتبری به پرسپولیس پیوست و حالا امیدوارم اگر او در بازی روز جمعه با صلاحدید کادر فنی به میدان رفت با گل او پرسپولیسی‌ها پیروزی خود را جشن بگیرند تا او نیز جواب حمایت‌ها را داده باشد. البته خلعتبری هم مثل همه بازیکنان نیاز به‌ آرامش دارد و آنقدر حرفه‌ای است که زیرفشارها نمی‌رود. امیدواریم که روی هم رفته بازی زیبا و هوادار پسندی را ببینیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)