پرسپولیس نیوز :  مدیر عامل سابق باشگاه استیل آذین، گفت: چنانچه برخی خیرین به تعهدات خود عمل نکنند، قسط دوم فسخ قرارداد «محمدرضا خلعتبری» با باشگاه عجمان امارات را پرداخت خواهم کرد.

«حسین هدایتی» امروز (سه شنبه) در حاشیه تمرین تیم ستارگان پرسپولیس در جمع خبرنگاران، افزود: قول پرداخت قسط اول را داده بودم و به عنوان یک پرسپولیسی آنرا متقبل شدم.

وی با تاکید بر اینکه قرار بود برخی خیرین قسط دوم را پرداخت کنند، تصریح کرد: اگر آنان به وظیفه خود به عنوان یک پرسپولیسی عمل نکنند، این قسط را نیز تقبل می کنم.

هدایتی در مورد حضورش در تمرین تیم ستارگان پرسپولیس، گفت: به عنوان هوادار در تمرین هستم و خدا را شکر که بزرگان دهه های مختلف پرسپولیس را کنار هم می بینم.

وی تاکید کرد: جمع کردن بازیکنان بزرگ دهه های مختلف که در بین مردم محبوب هستند، کار بزرگی است و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مردم ایران در طول تاریخ نشان داده اند که دوست دارند در همه زمینه ها قدرتمند باشند، پرسپولیس نیز می خواهد یک باشگاه بزرگ و حرفه ای لقب بگیرد.

وی در مورد صحبت های فریدون زندی که گفته بود، حسین هدایتی باعث ممنوع الخروج شدنش شده است، گفت: کدام مدیری می تواند یک فوتبالیبست را ممنوع الخروج کند. این مساله از سوی وزارت اقتصاد و اداره مالیات انجام می شود. بهتر است زندی به دنبال حل مشکل خود باشد و من فردی نیستم که بتوانم مانع خروج فوتبالیست ها از کشور شوم.

دیدار خیرخواهانه پیشکسوتان فوتبال دو باشگاه آث میلان و پرسپولیس روز پنج شنبه هفته جاری در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)