پرسپولیس نیوز : مالک باشگاه استیل آذین گفت: اگر قابل باشم با مایلی کهن و دایی برای رفع کدورت صحبت می‌کنم.

حسین هدایتی در مورد احتمال پادرمیانی برای پایان کدورت دایی و مایلی‌کهن و دلخوری قلعه‌نویی از برخی اهالی فوتبال اظهار داشت: دایی، مایلی‌کهن و قلعه‌نویی دوستان خوب من هستند و به آنها می‌گویم که رفتار شما در داخل و حتی در خارج از کشور زیر نظر جوانان ایرانی قرار دارد. شما الگوی ورزشی این مردم هستید. امیدوارم اسطوره‌ها به گونه‌ای رفتار کنند که دیگران از آنها صفا و صمیمیت را یاد بگیرند. سعی کنند با یکدیگر صمیمی‌تر باشند چراکه فوتبال ارزش این حرف ها را ندارد و خیلی زود دیر می شود.

وی افزود: امیدوارم از دروغ، تهمت و آبروبری خودداری کنیم. با این تمدن و فرهنگ، شایسته نیست که مردم ما شاهد جر و بحث بزرگان ورزش فوتبال باشند.

هدایتی تصریح کرد: من اگر قابل باشم با مایلی کهن و دایی برای رفع کدورت صحبت می‌کنم و با قلعه‌نویی هم حرف خواهم زد تا همه با یکدیگر و متحد باشیم.

مالک باشگاه استیل آذین در مورد کناره‌گیری از فوتبال نیز به تسنیم گفت: خیلی وقت است از فوتبال دور شدم. وقتی حاشیه در فوتبال زیاد شود افراد اقتصادی که در ورزش هستند دیگر زمان خود را برای کار و زندگی از دست می دهند، بنابراین هر زمان که بستر برای فوتبال پاک و به دور از حاشیه فراهم شود، من هم حضور بیشتری در آن خواهم داشت.

هدایتی با رد اختلافاتش با درودگر خاطرنشان کرد: اختلافی با درودگر ندارم و ما یک اختلاف حساب با هم داشتیم که آن هم حل شد و هیچ مشکلی نیست. اختلافی با درودگر ندارم و واقعا علاقه‌مند و ارادتمند مردم انزلی و هواداران ملوان هستم. برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که از انتهای جدول بالا بیایند و در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند.

وی درباره فساد در فوتبال تاکید کرد: در هر بخشی مفسده هست. مگر در اقتصاد یا سیاست وجود ندارد؟ به نظرم این مباحث زیاد نباید پر رنگ شود چراکه در فوتبال کارهای خوب هم زیاد دیده می شود. امیدوارم شرایط به گونه ای شود که همه افراد فاسد را طرد کنند. در زمان ما هم این مسائل بود که آنها را طرد می کردیم و اگر همه این رویکرد را داشتند شاید این مشکلات تا این اندازه پر رنگ نمی شد.

هدایتی ادامه داد: یکی از عوامل ایجاد زشتی‌های فوتبال همین گردش هزینه‌های زیاد است. شاید در گذشته که فوتبال بیشتر بر پایه تعصب بود تا پول این فسادها نبود. تا زمانی که مدیریت دولتی باشد همین گونه نیز پول خرج می شود. مقابله با فساد در فوتبال یک عزم ملی را می طلبد.

وی درباره اینکه فکر خریدن پرسپولیس را کنار گذاشته اظهار داشت: مگر پرسپولیس را می فروشند؟ این حرف را باور نکنید. این اتفاق هیچ وقت در کشور عزیزمان رخ نخواهد داد چراکه این 2 تیم متعلق به مردم و تحت لوای حاکمیت است و واگذاری آن محال است. البته افراد عاشقی هستند که در این زمینه به هر شکل ممکن کمک کنند چه من باشم و چه نباشم.

مالک استیل آذین درباره به میان آمدن بحث این باشگاه در میان باشگاه هایی که پیشنهاد رشوه به آنها شده تصریح کرد: ظاهرا خانبان روانشناس تیم چنین موضوعی داشته اما از کسی اسم نبرده و من اطلاعی ندارم.

هدایتی در مورد ناپدید شدن خیّر دیگری که قرار بود قسط دوم قرار داد خلعتبری را پرداخت کند به تسنیم گفت: در بحث جذب خلعتبری آنچه انجام دادم، وظیفه ام بود. از ماجرای ناپدید شدن خیّر دوم اطلاعی ندارم اما پرسپولیس هر کمکی از من بخواهد باز هم در خدمتم و انجام وظیفه خواهم کرد.

وی درباره اعزام برخی تیم ها مانند فوتبال ساحلی یا کشتی با کمک های مالی او نیز خاطرنشان کرد: هر کاری شده برحسب وظیفه شده است. هر ایرانی مسلمان غیرتمند باید هر کاری از دستش بر می‌آید باید برای تیم ملی انجام دهد و من هم به نمایندگی از 75 میلیون ایرانی نخودی در آش انداخته‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)