پرسپولیس نیوز : عضو سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط کنونی تیم پرسپولیس ربطی به دایی ندارد،‌ این تیم خالی از بازیکن شده است.

وضعیت پرسپولیس بغرنج شده است و این تیم در هفت هفته اول مسابقات لیگ برتر فقط 8 امتیاز کسب کرده است. با حسین هدایتی یکی از اعضای سابق هیات مدیره پرسپولیس در مورد شرایط این باشگاه گفت‌و‌گویی انجام داده‌ایم که در زیر می‌خوانید:

شرایط پرسپولیس چطور است؟

وقتی پرسپولیس از 7 مسابقه 8 امتیاز گرفته یعنی اینکه شرایط خوب نیست و تیم مشکل دارد. من چه در پرسپولیس باشم و چه نباشم به عنوان یک هوادار این تیم را دوست دارم و وقتی این وضعیت را می‌بینم ناراحت می‌شوم.

 مقصر این وضعیت علی دایی و کادر فنی است؟

خیر. این شرایط پرسپولیس ربطی به دایی ندارد. این تیم خالی از بازیکن شده. سیدجلال حسینی،‌ مهرداد پولادی،‌ خلعتبری، سیدصالحی و مسلمان از این تیم رفته‌اند بنابراین پرسپولیس باید تقویت شود. پرسپولیس اکنون مهاجم دارد ولی آنها مصدوم هستند. صادقیان هم محروم شده است. بنابراین این اتفاقات ربطی به کادر فنی ندارد.

 یکی از مشکلات پرسپولیس جدایی مهرداد پولادی است؟

من شخصا حاضرم تمام هزینه‌ها و بدهی‌های پرسپولیس به پولادی را بدهم تا او به باشگاه برگردد. هیچ مشکلی برای پرداخت پول پولادی ندارم.

 حاضرید هزینه‌های دیگر تیم‌ را بدهید؟

بله حاضرم هزینه‌ پرسپولیس را بدهم تا این تیم با قدرت در آسیا حاضر شود. پرسپولیس در این فصل جواز حضور در آسیا را کسب کرده است. بنابراین این تیم باید تقویت شود اگر مسئولان بخواهند حاضرم به عنوان یک هوادار هزینه‌های باشگاه پرسپولیس را بدهم.

 زمانی صحبت از حضور شما در هیأت مدیره پرسپولیس بود چه شد این اتفاق نیفتاد؟

برای حضور در هیأت مدیره هم باید کمیته ملی المپیک و هم وزارت ورزش نظر نهایی را بدهند آن زمان فقط کیومرث هاشمی از من خواسته بود به پرسپولیس بیایم اما باید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با هم نظر بدهند. من نگران پرسپولیس هستم و دوست دارم مانند یک هوادار به این تیم کمک کنم.

 ظاهرا قرار است امتیاز یک تیم در اسپانیا را بخرید؟

بله، مذاکراتی برای خرید سهام یک باشگاه اسپانیایی در لالیگا را آغاز کرد‌ه‌ام که به نتایج خوبی هم رسیدیم. قرار است هفته آینده رئیس این باشگاه به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره آن به تهران سفر کنند تا در صورت توافق نهایی بخش و یا تمام سهام این باشگاه لالیگایی را خریداری کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)