پرسپولیس نیوز : پس از رد صلاحیت شرکت استیل آذین در مزایده باشگاه پرسپولیس داستان خرید این تیم توسط شرکت مذکور پیچیده شده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ پس از  آن که مشخص شد حسین هدایتی به دلیل بدهی «هولدینگ استیل آذین» شرکت «استیل آذین ایرانیان» را تاسیس کرده و سهام آن را هم به دلیل بدهی خودش به نام فرزندانش کرده تا در مزایده شرکت کند تمام این فعل و انفعالات از سوی سازمان خصوصی سازی به دیده تردید نگاه شد و منجر به رد صلاحیت وی شد.

 

پس از آن هدایتی رسما اعلام کرد مشکلات و بدهی های موجود را برطرف خواهد کرد و با قدرت در مزایده چهارم شرکت می کند.

 

اما امروز خبر رسید امیر عابدینی نماینده استیل آذین گفته امکان برطرف کردن بدهی ها در مذاکره با بانک مرکزی مشکل تر از آن است که فکر می کردند و هدایتی از خرید پرسپولیس منصرف شده است.

 

پس از مصاحبه عابدینی اما صفحه منتصب به شرکت استیل آذین با اشاره به این موضوع خبر داد: «امروز برخى شايعه ها شده بود مبنى بر اين كه حسين هدايتى از خريد پرسپوليس منصرف شده. اما حقيقت اينه كه شايد حاج حسين هدايتى از طرف شركت استيل اذين ايرانيان وارد مزايده نشود و احتمالا شخصا خواهان خريد شركت فرهنگى ورزشى پرسپوليس خواهد شد»

 

به این ترتیب به نظر می رسد بدهی خود هدایتی کمتر از شرکت او بوده و به همین خاطر احتمال پرداخت بدهی ها و حضور شخصی او در مزایده مطرح شده باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)