پرسپولیس نیوز : مالک باشگاه استیل آذین گفت: افراد خیر و بزرگوار دیگر در مورد خلعتبری اقدام کنند.

حسین هدایتی در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: من به عنوان یک هوادار مخلص به تمرین آمده‌‌ام.

وی ادامه داد: اکنون بازیکنان دهه‌های مختلف پرسپولیس اینجا در یک جمع باصفا دور هم جمع هستند. این تجمع مردمی است زیرا بازیکنانی از دهه‌های مختلف پرسپولیس آمده‌اند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. ما نشان دادیم که یک تیم مردمی هستیم.

وی در مورد حمایت مالی‌اش از تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم و انجام وظیفه می‌کنیم. ما هر کاری کردیم انجام وظیفه بوده است.تا وقتی به حضورمان نیاز باشد هم در خدمت دوستان هستیم.

هدایتی در مورد کار خیری که در مورد انتقال خلعتبری انجام داده و اینکه رویانیان گفته است کار خیر باید تمام شود، گفت: در کار خیر باید همه مشارکت کنند. از روز اول به من گفتند این مقدار پول بده تا قرارداد امضا شود، من هم به احترام مردم انجام وظیفه کردم . انشاء‌الله خیرهای دیگری که قول داده‌اند به قول خود عمل کنند. اسم‌های بزرگی مطرح شد، آن آدم‌های بزرگوار انشاء‌الله انجام وظیفه می‌کنند. اگر آنها احیاناً انجام وظیفه نکردند، من انجام وظیفه می‌کنم.

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس در مورد ممنوع الخروج کردن فریدون زندی گفت: شما باور می‌کنید که من بازیکنی را که دوستش دارم و عزیز من است ممنوع‌الخروج کنم؟ فریدون زندی را وزارت اقتصاد و دارایی به خاطر پرداخت نکردن مالیاتش ممنوع‌الخروج کرده و زمانی که متوجه شدم برای حل مشکلش اقدام کردم البته حاج حسین آنقدر وقت ندارد که برای کار شخصی یک بازیکن به اداره مالیات مراجعه کند، خودش باید فیش را به باشگاه و اداره مالیات ببرد و مشکلش را حل کند. همه ما مالیات می‌دهیم که کار خوبی هم می‌کنیم.

هدایتی در مورد اینکه امکان دارد بعد از ملوان دوباره تیمی بخرد، گفت: من فوتبال را دوست دارم و می‌نشینم و تماشایش می‌کنم، اگر شما بگذارید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)