چهارشنبه 7 اسفند(16:42) 

مرجع خبری پرسپولیس : بحث بازگشت علي كريمي به تيم ملي قطعي شده و اين بازيكن قرار است طي نشستي كه از سوي يكي از دست اندركاران فوتبال در روزهاي اول هفته آينده در لواسان برگزار مي‌شود با علي دايي آشتي كرده و دوباره به تيم ملي برگردد

حسين هدايتي رئيس هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس كه اعتبار زيادي بين بازيكنان پرسپوليس دارد اعلام كرده در يكي از روزهاي هفته آينده با دعوت از علي دايي و علي كريمي زمينه بازگشت اين بازيكن را به تيم ملي فراهم خواهم كرد.
هدايتي در جمعي دوستانه گفته است كه اصلا قصد دخالت در كار علي دايي و تيم ملي را ندارد و هدف او تقويت تيم ملي فوتبال ايران است و از آن‌جا كه به نظر مي‌رسد فضا براي بازگشت علي كريمي به تيم ملي فراهم شده هدايتي تلاش مي‌كند رابطه بين علي دايي و علي كريمي را كه خوب بوده ، بهتركند تا اين دو در كنار هم به تقويت تيم ملي فكر كنند.
هدايتي در اين باره مي گويد: علي كريمي يكي از فني‌ترين و بااخلاق‌ترين بازيكنان فوتبال ايران است كه خدمات زيادي به پرسپوليس و فوتبال ملي كرده و حيف است كه تيم ملي از وجود اين بازيكن محروم باشد.
در حال حاضر تمام علاقه‌مندان و دلسوزان به فوتبال متحد شده‌اند تا تيم ملي به جام‌جهاني صعود كند و از آن‌جا كه بازي با عربستان مي‌تواند تكليف صعود به جام‌جهاني را روشن كند بايد اين تلاش ها را ارج نهيم تا تيم ملي از تمامي ظرفيت‌ها و پتانسيل خود استفاده كند كه حضور علي كريمي در تيم ملي نيز در همين راستا خواهد بود.
البته هدايتي گفته است قصدش دخالت در كار تيم ملي نيست و او بنا دارد تنها زمينه تفاهم بيشتر بين علي دايي و علي كريمي را فراهم آورد تا اگر سرمربي تيم ملي صلاح بداند علي كريمي با آغوش باز به تيم ملي فوتبال برگردد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)