پرسپولیس نیوز : کاروان پرسپولیس آماده می‌شد تا به سمت ورزشگاه حرکت کند که یکی از مسوولان النصری بسته‌هایی را به عنوان هدیه به تادئو و اومانا اهدا کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه، در حال آماده شدن بودند که مسوولان النصر بسته‌هایی را به عنوان هدیه به تادئو و اومانا اهدا کردند.

پس از اینکه مسوولان پرسپولیس از دو بازیکن خارجی خود پرسیدند که در داخل بسته‌ها چه چیزی هست، آنها گفتند: دو جلد کتاب دعوت به اسلام و چند وسیله صنایع دستی، که تادئو هم گفت: حتما این کتاب را مطالعه خواهد کرد.

در جریان این صحبت‌ها بود که داود کاشانی از تدارکات تیم، برای سلامتی و شادی امام زمان (عج) صلوات فرستاد و اعضای تیم هم وی را همراهی کردند.
 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس حول و حوش ساعت 18:20 به وقت تهران آماده ترک هتل شدند تا راهی ورزشگاه بشوند. اتوبوس تیم در ترافیک قرار گرفت و سه دستگاه ماشین پلیس، کاروان پرسپولیس را با آژیر و اخطار به خودروهای دیگر و باز کردن راه، آنها را اسکورت کردند.

محمد حسین نژاد فلاح با اتوبوس تیم راهی ورزشگاه شد.

    بازیکنان پس از حرکت پیگیر نتیجه بازی فولاد و الهلال بودند.

    تعدادی از مسوولان باشگاه النصر و مسوولان فدراسیون عربستان تا لحظه حرکت سرخپوشان، در لابی هتل حضور داشتند.

    مشوقین پرسپولیس که از تهران راهی ریاض شده‌اند با پرچم‌ها و وسایل دیگر، همزمان با تیم از هتل به سمت ورزشگاه حرکت کردند.

    چند نفر فلسطینی در هتل محل اقامت سرخپوشان بودند و جالب بود که فارسی را هم خوب صحبت می‌کردند و با بازیکنان گفتگو کردند. آنها می‌گفتند: ما ایران را دوست داریم و پرسپولیس را هم می‌شناسیم و دوست داریم که انشاا… در این بازی، موفق باشید.

    محمد نوری با آرایش جدید موهایش وارد لابی شد، که وقتی در مورد مدل موهایش با او صحبت کردند، خندید و گفت: نه بابا کاری نکردم و موهایم را شانه زده‌ام. مدیر روابط عمومی پرسپولیس هم به نوری گفت: به امید خدا در این بازی گل می‌زنی و در این صورت از رکورد محمود خوردبین و ادموند بزیک خواهی گذشت و هشتمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس می‌شوی.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)