مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که این روزها پروژه بازگشت کریمی به پرسپولیس شکل جدی تری به خود گرفته، سایت رسمی باشگاه استقلال با انتشار اخبار کذب در این خصوص ترس خود را از بازگشت جادوگر نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، سایت رسمی باشگاه استقلال با انتشار خبری که در آن از عنوان جعلی «پیروزی» استفاده شده، مدعی شد کریمی به جهت آنکه بیش از 90 دقیقه در ترکیب استیل آذین حضور داشته نمی تواند به صورت قرضی با پرسپولیس قرارداد امضا کند. حال آنکه فصل گذشته محمد علوی پس از قریب به 200 دقیقه حضور در ترکیب سرخپوشان به صورت قرضی به فولاد خوزستان پیوست. علاوه بر آن به این خاطر که سرخ ها در فصل نقل و انتقالات تنها 5 بازیکن لیگ برتری ( شیث رضایی، میثم بائو، جلال اکبری، مجتبی زارعی و عادل کلاه کج ) را به خدمت گرفته مشکلی از بابت جذب کریمی نخواهد داشت. همان طور که طی روزهای گذشته به تفصیل در مرجع خبری راه های بازگشت جادوگر را بیان کردیم، در صورتی که مدیران باشگاه در لیست 22 نفره بزرگسال خود جای خالی ایجاد کنند، کریمی از نظر قانونی مشکلی در این خصوص نخواهد داشت.

حبیب کاشانی روز گذشته در خصوص بازگشت کریمی به فارس گفت : « در مورد بازگشت کریمی به پرسپولیس به هیچ عنوان مسائل مالی در میان نخواهد بود، راهکارهای قانونی را در این خصوص بررسی کردیم و متوجه شدیم می توانیم وی را جایگزین یکی از بازیکنان فعلی کنیم. در این راستا به کمک حسین هدایتی و البته خود کریمی نیاز داریم » . ستاره شماره 8 استیل آذین هم در مصاحبه با واحد مرکزی خبری از تمایل خود برای حضور دوباره در تیم محبوبش سخن گفت : « آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس است و من نیز از این قضیه مستثنی نیستم اما بازگشتم به این تیم به تصمیم مدیران استیل آذین بستگی دارد. وی تصریح کرد : در باره میل شخصی ام باید بگویم که من هم مایلم در صورتی که شرایط برای بازگشت به پرسپولیس فراهم شود بار دیگر پیراهن تیم محبوبم را به تن کنم و برای آن بازیکن موثری باشم ».

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)