مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با دشوار توصیف كردن شرایط این گفت: هرچه برای جمع

 كردن حاشیه ها تلاش می كنم ولی متاسفانه با یك حركت ناشیانه همه تلاش ما نقش بر آب می شود .

“عباس انصاری فرد “در گفتگو با مرجع خبری درباره بازی مقابل پاس همدان با انتقاد از بازی تیمش گفت : تلاش کردیم شرایط روحی اعضای تیم خوب شود و بازی خوبی ارائه دهند كه متاسفانه این طور نشد ، در نیمه اول خیلی بد بازی كردیم و در نیمه دوم بهتر بودیم ولی در ضربات آخر خوب بازی كار نكردیم .

وی با دشوار توصیف كردن شرایط پرسپولیس تهران گفت : هرچه برای جمع كردن حاشیه ها تلاش می كنم ولی متاسفانه به یك حركت ناشیانه هم تلاش ما نقش بر آب می شود .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد : شاید اعضای تیم بازی را دست كم گرفته بودند و در این بازی خیلی ضعیف عمل كردند .

وی درباره آخرین وضع وینگادا با بیان اینكه پرسپولیس دو بازی مهم و حساس در لیگ قهرمانان آسیا دارد گفت : درباره وینگادا پس از دو مسابقه پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا تصمیم خواهیم گرفت .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد : پرسپولیس در بازی مقابل الشباب باید برنده باشد تا بازی حذفی پرسپولیس در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا درتهران برگزار شود ( تیم نخست هر گروه بازی خود در مرحله حذفی را در كشور خود برگزار می كند و در صورت دوم شدن باید به كشور دیگر برود ) و همچنین در بازی دیگر در مرحله حذفی باید بازی كنیم و به علت حساسیت این دو بازی نمی خواهم نظر صریح درباره كادر فنی بدهم .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)