مرجع خبری پرسپولیس : هزینه‌های سرسام آور سپاهان همچنان ادامه دارد ! 4 میلیون برای مهار دو پنالتی!

بندی در قرارداد مهدی رحمتی دیده می‌شود که برای مهار هر پنالتی باشگاه باید مبلغ 2 میلیون پاداش به او بدهد. بر همین اساس و پس از تقابل با پرسپولیس که رحمتی موفق به مهار دو ضربه پنالتی پرسپولیسی‌ها شد مسوولان باشگاه سپاهان موظف هستند مبلغ 4 میلیون تومان پاداش به او پرداخت کنند.

این درحالی است که طبق بندی دیگر در قرارداد رحمتی برای هر پیروزی سپاهان در لیگ برتر هم مبلغی معادل 2 میلیون تومان به این دروازه‌بان ملی پوش پرداخت خواهد شد.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در فصل جاری به عنوان یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌های صنعتی لیگ برتر شناخته شده است، گفته می‌شود این تیم برای فصل نهم مبلغی نزدیک به 12 میلیارد تومان هزینه کرده است. هزینه‌های سرسام آور تیم‌های صنعتی اعتراض بسیاری از مدیران باشگاه‌های خصوصی را در پی‌داشته است اما هیچ گاه به این اعتراض‌ها پاسخ قانع‌کننده‌ای ارائه نشد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در راس تیم‌های پر هزینه فوتبال ایران قرار دارد به عنوان نمونه این تیم برای به خدمت گرفتن سید مهدی رحمتی مبلغی نزدیک به 666 میلیون تومان هزینه کرده است، از سویی دیگر گفته می‌شود این باشگاه  برای استخدام امیر قلعه‌نویی و دستیارانش مبلغی نزدیک به 1 میلیارد  و 300 میلیبون تومان پرداخت کرده است.

هر چند هیچ یک از مسوولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این اخبار را مورد تائید قرار ندادند اما منابع خبری مدعی هستند هزینه‌های صرف شده در این باشگاه ورزشی به شکل سرسام‌آوری صورت گرفته که بدون شک اگر بازرسان وزارت صنایع و معادن سری به امور مالی این باشگاه اصفهانی بزنند مطمئنا با نمونه‌های دیگری از این قبیل هزینه‌ها رو به رو خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)