پرسپولیس نیوز :باشگاه الاهلی عربستان برای جذب هافبک برزیلی زنیت سن پترزبورگ روسیه هزینه نجومی کرد.

باشگاه الاهلی با باشگاه زنیت برای انتقال مائوریسیو، هافبک برزیلی این تیم به توافق نهایی رسید. این درحالی بود که پیش از مذاکرات الاهلی با هافبک برزیلی به دربسته خورده بود.

مسئولان باشگاه الاهلی دوباره به سر میز مذاکره آمدند و در این بار موفق شدند با پرداخت نزدیک به ۶ میلیون یورو برای فسخ قرارداد هافبک برزیلی باشگاه زنیت را راضی کنند.

قرارداد مائوریسیو با الاهلی ۲ ساله و به مبلغ ۵ میلیون یورو است. این بازیکن برزیلی قرار است تا ۴۸ ساعت آینده به اردوی اتریش ملحق شود.

الاهلی رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و برای جذب این هافبک طراح نزدیک ۱۱ میلیون یورو(تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) هزینه کرده است.

همچنینمذاکرات باشگاه الاهلی برای جذب بابلو هرناندز، بازیکن تیم ملی شیلی و عضو باشگاه سلتاویگو اسپانیا به در بسته خورد زیرا کارلوس مورینیو، رئیس باشگاه اسپانیایی به صورت کامل فروش این ستاره اهل شیلی را رد کرده است.

عبدالرزاق معاذ، نائب رئیس باشگاه الاهلی پس از شکست مذاکرات راهی بلژیک شد تا با باشگاه کلوپ بروژ برای جذب ده سوزا، هافبک برزیلی وارد مذاکره شود. ربروف، سرمربی اوکراینی الاهلی این بازیکن را درنظر دارد و به احتمال زیاد در چند روز آینده انتقالش قطعی می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)