پرسپولیس نیوز :باشگاه الوصل امارات در بیانیه به حمایت از الهلال قبل از دیدار برابر پرسپولیس پرداخت و تاکید کرد که ۲۵ اتوبوس را برای حمل هواداران نماینده سعودی اختصاص داده است.

دیدار رفت دو تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در امارات برگزار خواهد شد.

اماراتی‌ها نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند تا الهلال بتواند با شکست دادن نماینده ایران به دور بعد راه پیدا کند.

باشگاه الوصل امارات در صفحه توییتر خود به حمایت از الهلال پرداخت و برای این تیم آرزوی موفقیت در دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس کرد.

این باشگاه اماراتی اعلام کرد که ۲۵ اتوبوس را برای انتقال هواداران الهلال به ورزشگاه اختصاص خواهد داد تا همه چیز آماده میزبانی باشکوه آنها از نماینده عربستان شود.

روزنامه الریاض نوشت: نماینده ایران در دو بازی خود در لیگ ایران پنج امتیاز از دست داده‌اند. آنها چند بازیکن کلیدی خود را برای دیدار برابر الهلال در اختیار ندارند. گذشته از این باشگاه پرسپولیس با محرومیت از سوی فیفا مواجه شده است و نمی‌تواند از بهترین گلزن خود بهره گیرد.

این روزنامه عربستانی در ادامه‌ گزارش خود یک هشدار به بازیکنان الهلال داد و نوشت: پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و معمولا برابر الهلال تیم بازنده بوده است. درست است که این تیم ایرانی در شرایط بسیار بدی قرار دارد، اما می‌تواند خطر جدی برابر الهلال باشد. نباید بازیکنان الهلال نماینده ایران را به خاطر روزهای سختی که تجربه می‌کند دست کم گیرند. دست کم گرفتن خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب بهترین گلزنش مهدی طارمی عواقب خوبی به دنبال نخواهد داشت و باید بازیکنان الهلال هوشیار ظاهر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)