دوشنبه 12 اسفند:(13:45)

مرجع خبري پرسپوليس: هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های فردا با برگزاری دو بازی و در تب و تاب حساس‌ترین دیدار نیم فصل دوم مسابقات که روز چهارشنبه بین استقلال و ذوب آهن اصفهان برگزار می شود، اغاز خواهد شد.

پرسپولیس با دو تساوی مقابل برق شیراز و سپاهان اصفهان، شانس قهرمانی در لیگ برتر را تا حد بسیار زیادی از دست داد. شاید این تیم هنوز روی کاغذ شانسی برای دستیابی به دومین قهرمانی پی در پی داشته باشد اما فقط با معجزه ای به فیمت نابودی استقلال و ذوب آهن!


پرسپولیس فردا رحمان رضایی را به علت محرومیت و علیرضا محمد، حمید علی عسگر و ایوان پترویچ را به علت مصدومیت به همراه نخواهد داشت. احتمال حضور علی کریمی نیز در دیدار برابر مقاومت کمرنگ است.
فردا پرسپولیس پس از دو بازی خارج از خانه به آزادی باز می‌گردد تا … شاید در مصاف با مقاومت امتیازات از دست رفته را جبران کند. پرسپولیس که سپاهان، مس کرمان و صبای قم را در یک قدمی اش می‌بیند برای تثبیت جایگاه خود در رده سوم جدول باید فردا مقاومت را شکست دهد و سومین تیم لیگ برتری باشد که از امتیاز 50 می‌گذرد.

این دیدار رویارویی دو بردار فوتبالی به نام های غلامحسین و افشین پیروانی است. دو مربی که در تیم های مقاومت و پرسپولیس فعالیت می کنند و یکی سرمربی است و دیگری مربی و دستیار وینگادا.

اسامی داوران : 
سه شنبه – 13/12/87

* پرسپولیس – مقاومت شهید سپاسی شیراز، ساعت 16، ورزشگاه آزادی تهران
داور: قهرمانی، کمک‌ها: فرح نیا و فریمانی، داور چهارم: ساعدی، ناظر داوری: جعفری

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)