پرسپولیس نیوز : نمایندگی مدرسه فوتبال پرسپولیس در بروجن، همایش این مدارس را با حضور نمایندگان باشگاه و آکادمی فوتبال پرسپولیس برگزار کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان باشگاه و آکادمی فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در بروجن حضور یافتند و پس از حضور در گلزار شهدای این شهر در بازدیدی یک روزه از مدارس فوتبال پرسپولیس در بروجن، کلیه امکانات و تجهیزات این نمایندگی را مورد ارزیابی قرار داده و با مدیر کل وزارت ورزش و جوانان، رئیس هیأت فوتبال بروجن و مسوولان، مربیان، فوتبال آموزان و خانواده‌های بازیکنان دیدار و گفتگوکردند.

در این سفر، امید علی پورحسن معاونت ورزشی، بهنام ابوالقاسم‌پور مدیر استعدادیابی آکادمی، مرتضی فنونی‌زاده مربی تیم نوجوانان، محمد امام‌وردی مدیر اجرایی و محسن رنجکش نماینده روابط عمومی و سایت باشگاه حضور داشتند. ضمن اینکه قرار بود قائم مقام باشگاه و رئیس آکادمی پرسپولیس در این سفر حضور یابند که در آخرین لحظات به دلیل حضور در جلسه پیشکسوتان باشگاه، از سفر بازماندند.

جهانگیر خبازی مدیر کل وزارت ورزش و جوانان، کرمی رئیس هیأت فوتبال، ذوالفقار و امین مردانی موسس و مدیر مدارس فوتبال پرسپولیس در بروجن از بدو ورود تا پایان این سفر کاروان پرسپولیس را همراهی کردند.

نمایندگان باشگاه پرسپولیس پس از حضور در گلزار شهدای بروجن با شاخه‌های گل به فاتحه خوانی پرداختند. سپس در محل تمرین سرخپوشان، با فوتبال آموزان، مربیان و مسوولان دیدار کردند که طی آن چند بازیکن از سوی بهنام ابوالقاسم‌پور مدیر استعدادیابی آکادمی پرسپولیس مورد توجه قرار گرفتند. ضمن اینکه مرتضی فنونی‌زاده در کنار مربیان این مدارس فوتبال، حضور یافت و نکات جالب توجهی را به بازیکنان انتقال داد.

در ادامه، نمایندگان پرسپولیس به همراه مسوولان ورزشی بروجن پس از بازدید از فرهنگسرای بروجن به مرکز توانبخشی سالمندان رفته و با اعضای این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

تماشای دیدار پرسپولیس و ملوان از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و برتری یک بر صفر سرخپوشان برنامه بعدی کاروان پرسپولیس بود که به حضور نمایندگان پرسپولیس بین خانواده سرخپوشان در بروجن نشاط خاصی بخشیده بود.

بخش دوم بازدید مسوولان پرسپولیس از این مدارس فوتبال، حضور در همایش مدارس فوتبال پرسپولیس در چهار محال و بختیاری (بروجن) بود.

در این مراسم، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌ا… مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، از نمایندگان پرسپولیس تقدیر شد. جهانگیر خبازی مدیر کل اداره ورزش و جوانان بروجن اولین سخنران این مراسم بود و بعد از سخنرانی مسوولان و مربیان، مرتضی فنونی‌زاده و بهنام ابوالقاسم‌پور به سخنرانی پرداختند و با اهدای جوایز، از کلیه دست‌اندرکاران این مدارس فوتبال تجلیل به عمل آمد. پایان بخش این مراسم، گرفتن امضاء و عکاس‌های یادگار بود.

گفتنی است؛ کاروان نمایندگان باشگاه پرسپولیس بامداد چهارشنبه عازم تهران شدند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان بروجن: باشگاه پرسپولیس در این استان به جوان‌ها نشاط و شادابی می‌بخشد
 مدیر کل ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری گفت: ممنون هستم از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس که با حضور و فعالیت خود در این استان، به جوان‌ها نشاط و شادابی می‌بخشد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جهانگیر خبازی مدیر کل اداره ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری در همایش مدارس فوتبال پرسپولیس در بروجن افزود: این حضور و این طرح برای ما ارزشمند است و ما سپاسگزار هستیم و بدون تردید باشگاه پرسپولیس در حوزه ما که همانا ارتقاء سطح ورزش است، تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: ورزش کارکردهای مختلفی در حوزه‌های متفاوت دارد. هم از نظر بهداشت روان، سلامت جسم، سلامت اجتماعی و هم اعتماد به نفس در حوزه‌های مختلف. مدیریت با این بضاعت‌ها از جمله هنرمندی‌های مدیران ورزشی است.

خبازی تصریح کرد: ایجاد نمایندگی مدارس فوتبال پرسپولیس در بروجن با این سطح امکانات انصافا کاری است که باید مورد تقدیر قرار گیرد و ما هم اینک در کنار آنها خواهیم بود تا به ورزش پایه کشور کمک شود.

مدیر کل ورزش و جوانان بروجن خاطرنشان کرد: ما معتقدیم کاری که باشگاه‌ها انجام می‌دهند در راستای اهداف ماست و آنها اهداف اداره ورزش و جوانان را دنبال می‌کنند آن هم با یک شکل سازمان یافته، منظم و خدماتی که می‌تواند بدون تردید زمینه ارتقا را فراهم کند. پس ما باید در کنار آنها، حامی و همراه باشیم. نیاز است طی برنامه‌ای روشن و شفاف از کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، اعم از نمایندگی، فعالیت‌ها و خدماتی که بسترسازی می‌شود، مورد حمایت قرار گیرند و طبعا ما همیار آنها خواهیم بود تا زمینه‌های رشد آنها را فراهم کنیم.

جهانگیر خبازی در پایان گفت: فضای ورزش ما کاستی دارد و به همین نسبت محرومیت‌ها و محدودیت‌هایی داریم، به طوری که در آماری که در وزارت‌خانه داریم، جزو استان‌های پائین جدول سرانه ورزشی هستیم که بسیاری از استان‌ها در محدوده یک متر و لااقل اکثر استان‌ها بالای 50 سانت سرانه ورزشی دارند. 31 سانت سرانه ورزشی استان است ولی از نظر سرانه بودن، 6 ماه هوای سرد داریم و امکان انجام ورزش در فضای آزاد شرایط را دشوارتر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)