مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد پس از چند هفته غيبت كه به دليل سرماخوردگى و مصدوميت بود، مقابل ابومسلم بازى كرد تا نشان دهد در همه حال مى تواند به عنوان مهره اى تأثيرگذار براى پرسپوليس بازى كند. او يك پاس گل داد تا عملكرد مثبتى را در اين بازى از خود به نمايش بگذارد. گفت وگوى ما با وى رابخوانيد:
• بعد از چند وقت در تركيب پرسپوليس قرار گرفتى. در اين رابطه صحبت مى كنى؟
– سرماخوردگى هاى طولانى مدتى كه داشتم سبب شد تا من از تركيب تيم جا بمانم اما خدا را شكر الان شرايط جسمى من بهتر شده و مى توانم براى تيم به ميدان بروم.

• از عملكرد خودت راضى هستى؟

– بله. من به شخصه از خودم و بازى هايى كه ايفا كردم راضى هستم اما بايد ديد كادرفنى هم چنين نظرى دارند. در وهله اول نظر آنها برايم اهميت دارد و در همه حال به تصميم آنها احترام مى گذارم.
• همين چند هفته بازى نكردنت باعث شد كه به تيم ملى دعوت نشوى درست است؟
– بله. خب صددرصد بى تأثير نبود. من به دليل سرماخوردگى و مصدوميت هايى كه داشتم عقب ماندم اما انشاءالله اين عقب ماندگى را جبران مى كنم و سعى مى كنم كه در دوره هاى بعد يكى از بازيكنان دعوت شده به تيم ملى باشم.
• فكر مى كنيد كرانچار در بازى بعدى به شما اعتماد كند؟
– انشاءالله من تمام تلاش خود را مى كنم و اميدوارم كه كرانچار هم تلاش من را ببيند و باز هم از من به صورت ثابت استفاده كند.
• نظرت در مورد بردى كه مقابل ابومسلم كسب كرديد چيست؟
– تيم ما مقابل ابومسلم نسبتاً خوب ظاهر شد و توانست از چند موقعيت خود استفاده كند و ۲ گل را به ثمر برساند كه آن هم با ۲ پرواز زيباى كريم باقرى ميسر شد.
• پرسپوليس اگرچه به پيروزى رسيد اما در كل خوب بازى نكرد. نظر تو در اين رابطه چيست؟
– راستش تيم ما در شرايطى قرار دارد كه بيشتر بازيكنان آن دچارمصدوميت و يا سرماخوردگى هستند به همين دليل مربى هم دچار مشكل شده و نتوانست از مهره هاى تأثيرگذار در تيم استفاده كند. من فكر مى كنم كه همه اين عوامل در خوب ظاهر نشدن ما مقابل مشهدى ها تأثيرگذار بوده است.
• فكر مى كنيد در نيم فصل دوم بتوانيد متحول شويد؟
– صددرصد همين طور است.
• از چه نظر اينقدر با اطمينان حرف مى زنى؟
– اگر انشاءالله مصدومان تيم ما بهبود پيدا كنند و همه تيم با يكپارچگى دست به دست هم دهند من قول مى دهم كه تيم ما در نيم فصل دوم صددرصد متحول مى شود. مشكل حال حاضر ما تعداد مصدومان است كه با رسيدن آنها به بازى ها دست كرانچار بازتر مى شود تا نتايج بهترى را در نيم فصل دوم بتوانيم كسب كنيم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)