مرجع خبری پرسپولیس : شنیدیم هادی عقیلی مدافع ملی پوش سپاهان دو روز پیش به تهران سفر کرده و تمام اسباب و اساسیه خود را نیز به پایتخت منتقل کرده است.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ در حالی که این روزها خبر حضور هادی عقیلی در پرسپولیس نقل محافل ورزشی است، مدافع سپاهان دو روز پیش به تهران عزیمت کرده و حتی اسباب و وسایل خودش را هم به این شهر منتقل کرده.

 

این در حالیست که علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه خبر مذاکره با این مدافع ملی پوش را تایید کرده بود. عقیلی که در هفته های پایانی لیگ نهم با امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان دچار مشکل شده بود قصد ندارد فصل آینده را در این تیم زردپوش اصفهانی سپری کند.

 

 

 

 

هر چند منتشر شدن شایعه حضور قلعه نوعی در استیل آذین و امتناع او از ثبت قرارداد جدید با سپاهان عقیلی را نسبت به انتخاب تیم جدیدش مردد کرده است اما این بازیکن ملی پوش در حال مذاکرات نهایی برای پیوستن به پرسپولیس است.

 

با پر شدن لیست استیل آذین اکنون بازیکنان ناراضی سپاهان از جمله عقیلی و عمادرضا با توجه به شرایط نامطلوب استقلال؛ پرسپولیس را بهترین گزینه برای ادامه فوتبال خود می دانند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)