مرجع خبری پرسپولیس : شاید حمید استیلی باور نمی کرد توصیه‌اش در پایان دیدار مقابل سپاهان تا این اندازه روی هواداران پرسپولیس تاثیرگذار باشد و آنها از حضور در ورزشگاه برای دیدار با سایپا خودداری کنند.

 

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید که کمتر از هزار تماشاگر برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

 

این بازی حواشی داشت که در زیر به آنها اشاره می شود:
* تیم فوتبال سایپا در حالی مقابل پرسپولیس شکست خورد که مایلی کهن و ذوالفقارنسب با حضور در ورزشگاه عملکرد صالح و بازیکنانش را به دقت تحت نظر گرفته بودند.

 

 

* کمتر از هزار تماشاگر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند و 300 نفر از آنها هواداران تیم سایپا بوده است که با پرچم‌های نارنجی به تشویق تیم خود می پرداختند.


* پیش از شروع بازی مراسم گرامیداشتی برای شهدای پادگان ملارد برگزار شد.


* پرسپولیسی‌ها در این بازی با توجه به اینکه میهمان بودند پیراهن دوم خود را بر تن کردند که روی آن عکس سردار شهید حسن مقدم نقش بسته بود.


* محمد مایلی کهن، علی پروین، مهدی دادرس، آرش کوشا و مارکار آقاجانیان از تماشاگران ویژه بازی سایپا – پرسپولیس بودند. پروین و مایلی کهن در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برخوردی گرم باهم داشتند.


* بیژن ذوالفقارنسب که به تازگی مشاور فنی مدیرعامل باشگاه سایپا شده است باحضور در جایگاه ویژه عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم را زیر نظر داشت.


* هواداران تیم سایپا در مقاطعی از بازی به تشویق علی دایی پرداختند.


* پیش از آنکه مازیار زارع دومین پنالتی را برای پرسپولیسی‌ها بزند علیرضا حقیقی، دروازه بان این تیم با طی یک مسافت طولانی به سمت او دوید تا به پنالتی زن سرخپوشان روحیه بدهد.


* پس از آنکه پنالتی مازیار زارع منجر به گل اول تیم پرسپولیس شد معدود هواداران این تیم به طور یکپارچه برای حدود دو تا سه دقیقه شعار “حمیدخان استیلی” سر دادند.

* پس از تعویض اولادی هواداران سایپا شروع به شعار دادن علیه وی کردند.


* حمید استیلی و مجید صالح در کل زمان بازی در کنار زمین با استرس زیاد به هدایت تیم خود پرداختند.

* در دقیقه 82 بازی هواداران تیم سایپا به تشویق سرمربی تیم پرسپولیس پرداخته و شعار “حمیدخان استیلی” سر دادند.


* هواداران پرسپولیس در پایان بازی به تشویق علی کریمی پرداختند و برای کاپیتان تیم خود سنگ تمام گذاشتند.


چهاردهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری پرسپولیس مقابل سایپای البرز و توقف ذوب آهن اصفهان در خانه داماش گیلان آغاز شد تا سرخپوشان با 20 امتیاز به رده ششم جدول صعود کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)