مرجع خبری پرسپولیس : حمید استیلی امروز در حالی بار دیگر از عزم راسخ خود برای قرار دادن پرسپولیس در جاده موفقیت سخن گفت که به نظر می رسد وعده و وعیدهای سرمربی دیگر برای هواداران تیمش جذابیت ندارد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حمید استیلی در حالی همه رکوردهای منفی تاریخ پرسپولیس را یکی بعد از دیگری به نام خودش ثبت می کند که سرخپوشان پایتخت با کسب تنها 1.2 امتیاز در هر مسابقه در رتبه دهم جدول رده بندی رقابت های لیگ قرار گرفته اند.

به همین بهانه نگاهی داریم به همه وعده های سرمربی سرخپوشان از هفته نخست رقابت های لیگ تا امروز:

 

_ حمید استیلی پس از تساوی سرخپوشان مقابل ملوان با بیان اینکه اقدام هواداران تیمش در تشویق علی دایی از پیش طراحی شده نبود ، گفت: خود ملوانی ها هم اعتراف می کنند که پرسپولیس تیم برتر میدان بود، ما برای رسیدن به شرایط آرمانی احتیاج به زمان داریم و امیدوارم هواداران پرسپولیس تا پایان هفته پنجم صبور باشند.

 

_ استیلی پس از شروع ناامید کننده و پرحاشیه در لیگ برتر در آستانه سفر به بوشهر و مصاف با شاهین به هواداران تیمش وعده داد ، پرسپولیس با بازی زیبا و شناور به دنبال کسب هر سه امتیاز خواهد بود.

 

_ مصاف استیلی با شاگردان سابقش در بوشهر هم حاصلی جز ناکامی و شکست نداشت تا سرمربی سرخپوشان بازهم وعده اصلاح روند تیمش را بدهد: متاسفانه هوا گرم بود و روی کیفیت کار پرسپولیس تاثیر گذاشت، از هواداران می خواهم تا هفته پنجم صبور باشند تا پرسپولیس واقعی را ببینند.

 

_ سرمربی پرسپولیس که بعد از شکست مقابل شاهین در هفته دوم لیگ تحت فشار هواداران قرار گرفته بود در این خصوص گفته بود: هواداران سپاهان سال گذشته را به خاطر بیاورند و انتقاد نکنند، سپاهان سال گذشته 7 هفته نتیجه نگرفت اما در نهایت قهرمان شد. او همچنین دلیل بی صبری هواداران و شعارهایی که در ورزشگاه علیه او سر داده می شود را نحوه قطع همکاری دایی با باشگاه پرسپولیس دانسته بود.

 

_ استیلی اما در تهران و مقابل شهرداری تبریز هم بازنده میدان بود: من نگفتم هواداران تا هفته پنجم به ما فرصت بدهند، منظور من این بود که پرسپولیس از هفته پنجم شکل واقعی خود را پیدا می کند. هواداران باید در این شرایط از پرسپولیس حمایت کنند.

 

او البته یک روز بعد از این شکست با گلایه از هواداران تیمش گفته بود بعد از شکست مقابل شهرداری تبریز بغض عجیبی او را گرفته بود چرا که در دوران بازیگری با پیراهن پرسپولیس سرش را جلوی توپ می گذاشت و به عشق هواداران از جان و دل مایه گذاشته بود. استیلی معتقد بود افرادی که در ورزشگاه علیه او شعار می دهند «تماشاگر» هستند ، نه هوادار!

 

_ سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از مسابقه با مس سرچشمه کرمان در چرخشی عجیب از غیر طبیعی بودن اعتراضات هواداران گفته بود. استیلی در کنفرانس خبری اش اعلام کرد از اینکه به پرسپولیس آمده پشیمان نیست و کاری را که شروع کرده با موفقیت به اتمام خواهد رساند!

 

_ استیلی یک شب قبل از جدال مقابل مس سرچشمه در واکنش به اتفاقات برنامه 90 روی خط آمد و گفت: مگر می شود کمیته فنی را خرید؟ اظهارات استیلی واکنشی بود به عنوان شدن بحث فرمالیته بودن کمیته فنی و انتخاب سرمربی پرسپولیس بر اساس روابط با سرپرست وقت باشگاه. استیلی که از اتفاقات برنامه دلخور بود این را هم گفت که پیش از این دو بار پیشنهاد سرمربیگری در پرسپولیس را نپذیرفت!

 

_ پرسپولیس اما مقابل مس سرچشمه کرمان هم به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید تا استیلی این بار به طور تلویحی به ناتوانی تیمش اعتراف کند: شرمنده هواداران شدیم اما از بازی های قبل بهتر بودیم. او البته دلیل ناکامی تیمش را در کرمان اشتباهات داوری و اخراج علی کریمی در دقایق پایانی دانسته بود!

 

_ نخستین پیروزی پرسپولیس با درخشش جواد کاظمیان مقابل شاگردان غلام پیروانی رقم خورد تا هواداران پرسپولیس شاهد سجده شکر سرمربی تیمشان روی چمن ورزشگاه آزادی باشند، استیلی پس از پایان مسابقه این پیروزی را به هواداران تیمش تقدیم کرد و گفت پرسپولیس هنوز کار دارد! سرمربی پرسپولیس البته این را هم گفته بود که حتی در صورت شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان قصد کناره گیری از سمت خود را نداشت.

 

سرمربی پرسپولیس طی روزهای پس از نخستین پیروزی در لیگ برتر از کری خواندن برای حریف سنتی هم غافل نشد: برای مجیدی برنامه ویژه ای داریم، تا دربی بهتر می شویم. او البته معتقد بود مصاحبه هایش کری خواندن نیست و مقابل رقیب سنتی حرف هایش را در زمین مسابقه خواهد زد!

 

_ حمید استیلی پیش از جدال مقابل ذوب آهن در اظهاراتی جالب توجه گفته بود: نمی دانم مقابل ذوب آهن باید چکار کنم! او معتقد بود جدال تیمش مقابل ذوب آهن باید به تاخیر بیفتد. او همچنین تیمش را مدعی قهرمانی در سه جام دانسته بود.

 

_ سرمربی پرسپولیس پس از نمایش تیمش مقابل ذوب آهن در اصفهان هیجان زده به نظر می رسید و البته اعتقاد داشت داور حق تیمش را نداده و سرخپوشان شایسته پیروزی در اصفهان بوده اند. او همچنین گفته بود اگر مثل بازی با ذوب آهن باشند بدون تردید رقیب سنتی را شکست خواند داد.

 

_ دربی پایتخت و حساسیت های که امسال بیش از سال های گذشته بود. استیلی پیش از دربی در تحریریه خبر ورزشی نوشت و امضا داد که تیمش بازنده دربی نخواهد بود. سرمربی پرسپولیس از هفته های سختی که پشت سر گذاشت گفته بود و اینکه فرزندانش نمی توانستند به خاطر نتایج پرسپولیس از خانه خارج شوند. او البته وعده یک بازی هجومی و پیروزی مقابل رقیب سنتی را داده بود.

 

_ پرسپولیس اما سومین شکست پیاپی خود را در دربی تجربه کرد آن هم در شرایطی که پس از 12 سال نتیجه دربی با اختلاف به سود استقلال رقم خورد. سرمربی پرسپولیس پس از شکستی که بر حاشیه های بی پایان تیمش دامن زد گفته بود تیمش در این مسابقه 7-8 موقعیت گلزنی داشته است. او ساعتی بعد در برنامه 90 در 90 با قاطعیت گفت: «استعفا نمی دهم!». او خطاب به هواداران پرسپولیس هم گفت: «بازی برگشت را می بریم و جبران می کنیم!»

 

_ حضور هیئت مدیره جدید و حمایت شخص پروین از حمید استیلی و اظهارات سرمربی سرخ ها: حضور پروین مایه دلگرمی است، اعتماد هیئت مدیره را با موفقیت پاسخ می دهم.

 

_ دو پیروزی پی در پی مقابل فجرسپاسی در شیراز و صبای قم در ورزشگاه آزادی: بازیکنان پرسپولیس تشنه پیروزی هستند، دلیلی ندارد کسی در این تیم نسبت به نیمکت نشینی اعتراض کند. هواداران هم تاج سر ما هستند اما من تصمیم می گیرم که چه کسی بازی کند.

 

_ استیلی پیش از شکست مقابل مس کرمان قعر جدولی در کرمان هم وعده داد: بازیکنان تیمم را برای روزهای بدون کریمی می سازم.

 

_ و سرانجام چهارمین شکست سرخ ها در دهمین هفته رقابت های لیگ و وعده های بی پایان سرمربی: مس با 11 نفر دفاع می کرد و با توجه به اینکه ما 6 بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم از عملکرد تیمم راضی هستم. به شایعاتی که منتشر شده توجهی ندارم و تا روزی که در پرسپولیس هستم با تمام وجود کار می کنم.

 

و استیلی پس از ابقای مجدد در سمت سرمربیگری پرسپولیس گفت: استیلی: می مانم و می جنگم تا پرسپولیس موفق شود!

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری _ استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)