پرسپولیس نیوز : در حالی که بعد از کنار رفتن جواد حسن‌زاده از تیم امید صحبت از سرمربیگری بهروز سلطانی بود، حالا می‌‌شنویم که سلطانی مدیر این تیم شده، آن هم در حالی که یعقوب فاطمی‌مقدم هم سرپرست و در واقع همان مدیر تیم امید است.

سال گذشته علی پروین، جواد حسن‌زاده را سرمربی و وحید مظاهری را دستیار او در تیم امید معرفی و بهروز سلطانی را هم به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌های همین تیم انتخاب کرد. مظاهری جوان که تجربه سرمربیگری در همین تیم امید پرسپولیس را دارد به خاطر پروین دستیاری حسن‌زاده را پذیرفت اما بعدا مشکلات تازه‌ای بروز کرد؛ پروین کنار رفت و عبدی مسوول جدید آکادمی اعلام کرد به حرمت پروین مربیان منصوب توسط او، به کارشان ادامه می‌‌دهند.

 

در این اوضاع و احوال مشخص شد جواد حسن‌زاده بر خلاف تمام مربیان تیم‌های پایه که قرار بود 30 میلیون بگیرند، 50 میلیون تومان دریافتی داشته که این قضیه، حساسیت دیگران را برانگیخت. ضمن اینکه حسن‌زاده اختلافاتی با حسین عبدی و بهروز سلطانی داشت و وقتی پنجعلی مدیریت تیم‌های پایه را عهده‌دار شد، ظاهرا جواد حسن‌زاده در انتقاد از عبدی مصاحبه کرد. در حالی که عبدی همچنان به‌عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس فعالیت خود را ادامه می‌‌داد و در واقع در این سمت ابقا شده بود!

 

همین مصاحبه‌ها برکناری حسن‌زاده را تسریع کرد و بعد از آن عبدی به سلطانی ابلاغ کرد که به‌عنوان مدیر و همچنین سرمربی جدید تیم، نباید به حسن‌زاده اجازه ورود به محل تمرین را بدهد. از آنطرف بهروز سلطانی که خودش هم می‌‌توانست مسوولیت سرمربیگری را بر عهده بگیرد، این مسوولیت فنی را به وحید مظاهری محول کرده و امور را به او سپرده است. در حال حاضر سلطانی مسوول تیم امید و تمرین دهنده دروازه‌بان‌های تمام تیم‌های باشگاه پرسپولیس در رده‌های پایه است. با این حال اما ما هنوز هم نفهمیده‌ایم که بالاخره چه کسی سرمربی تیم امید پرسپولیس است.

سلطانی در حالی که قصد دارد خودش را از این ماجرا کنار بکشد، گفته: «بعد از اخراج حسن‌زاده من به‌عنوان بزرگتر و ریش سفید تیم مشغول تمرین دادن بچه‌ها هستم. البته با وجود اینکه حسین عبدی به من اعلام کرده این مسوولیت را به صورت دایم قبول کنم، تمایلی برای این کار ندارم چون تخصص من چیز دیگری است. با این حال دیروز به باشگاه رفته بودم اما چون عبدی در کیش است و منتقمی هم به اسپانیا رفته حکمی صادر نشده. هر چند خودم دوست دارم همچنان با دروازه‌بان‌ها کار کنم.» اما آیا واقعا قرار است حکم سرمربیگری را به نام بهروز سلطانی بزنند؟ خودش می‌گوید: «من که نه اما جمشید شاه‌محمدی، مصطفی قنبرپور و چند گزینه دیگر مد نظر باشگاه هستند که باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. من هم تمایلی برای حضور در این پست ندارم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)