پرسپولیس نیوز : یک روز پس از انتشار ویدئوی تاسف بار درگیری مدافع پرسپولیس با یک هوادار تیم در دوحه فصل مشترک هواداران تنها یک کلمه بوده: اخراج.

درگیری فیزیکی اسماعیل زاده با خبرنگار در تمرین، توصیف درخشان با عنوان اجنبی پرست توسط عباس زاده در درفشی فر، پرتاب کفش دغاغله به سمت درخشان در رختکن، کتک کاری خانزاده با علیپور و عباس زاده وسط تمرین، خارج شدن صادقیان از تمرین به خاطر دریبل زنی، فحاشی سوشا مکانی به درخشان در هتل، چندین و چند بار اعتراض بازیکنان به تعویض و چندین و چند مورد بی انضباطی و بی نظمی در طول فصل برای به فلاکت کشیدن پرسپولیس کم بود ضرب و شتم و فحاشی به هوادار هم در انتها به آن اضافه شد.

خارج شدن زشت ترین و مگو ترین الفاظ از اعضای بدن و خانواده طرف مقابل با هیچ دلیلی برای کوچکترین عضو تدارکات تیم حتی اگر توی گوشش هم زده باشند قابل توجیه نیست چه برسد به بازیکن ثابتی که به جز سوتی و پاس گل دادن به حریف کار مثبت دیگری از وی برنیامده و طی سالها حضور بی خاصیتش در تیم کسی یک گل یا پاس گل یا حتی سانتر درست و حسابی از او ندیده است.

حالا هواداران بهت زده و تحقیر شده از باخت در زمین و خارج از زمین در میان سیل نظرات خشمگین خود در سایت ها و شبکه های اجتماعی در حمایت از یکی از بین خودشان تنها یک چیز را تکرار می کنند، اخراج عاملان ذبح اخلاق در پرسپولیس به هر قیمتی، حتی اگر قرار باشد یک مهاجم نوک در دو سمت خط دفاعی تیم برای بازی های باقی مانده به کار گرفته شوند.

با این شرایط اگر پرسپولیس فوتبال را هم ببازد حداقل برابر وجدان و اخلاق شرمنده نشده هرچند بعید است یک وزنه بردار سنگین وزن هم در آن منطقه قرار بگیرد و عملکردی فاجعه بار تر از آن چه آقایان با یک تریلی ادعا تا به امروز به جا گذاشته اند ثبت کند.

 

اختصاصی / پرسپولیس نیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)