مرجع خبری پرسپولیس : نااميدي، عصبانيت، بغض، حس حقارت و… روزگار اين روزهاي هواداران پرسپوليس پر شده با همين چند قلم جنس!

 

آنقدر درد دل دارند كه شنيدن همه‌اش در اين مجال نمي‌گنجد. بيش از خود نتایج پرسپوليس، ميثاق معمارزاده است كه اينگونه عصباني‌شان كرده و آنها را كشانده به محل تمرين.

 

مثل هميشه در بسته است به روي‌شان اما اعتراض آنها از همين فاصله هم به گوش سرخ‌ها مي‌رسد وقتي كه فرياد مي زنند: « شماها اصلا به درد پرسپوليس نمي‌خوريد.»

 

تنها يك دليل براي لبخند زدن دارند و آن هم پريدن قهرماني از دست استقلال است اما همان را هم خيلي زود از ذهن به در مي‌كنند و دوباره ياد پرسپوليس و ناكامي‌هايش مي‌افتند. از آن ميان يكي فرياد مي‌زند كه «اين تيم را كاشاني و استيلي خراب كردند»

 

و بقيه همراهي‌اش مي‌كنند. آنچه بر زبان مي‌رانند حكايتي است از پايان محبوبيت استيلي و كاشاني در دل هواداران و بعد ميثاق را دعوت مي‌كنند به شنيدن جمله‌هايي مشابه: «خجالت نمي‌كشد. تيم را بيچاره كرده، آن وقت به ما تيكه مي‌اندازد.» منظورشان اين حرف ميثاق در تمرين عصر جمعه بود كه «در اين هوا بايد يخ دربهشت خورد»

 

و البته مخاطبش هواداران نبودند. با اين همه آنها به دل گرفته‌اند و دلخوري‌شان از ميثاق دوچندان شده البته هستند چند نفري كه در حمايت از آقاي دروازه‌بان مي‌گويند او اين حرف را نزده اما حرفشان به گوش كسي نمي‌رود. هر چه مي‌شنويم، اعتراض است و چند نفر هم بقيه را دعوت مي‌كنند به كم محلي به بازيكنان: «تحويلشان نگيريد».

 

حتي صحبت‌هاي سه ليدر باشگاه كه آنها را دعوت مي‌كنند به آرامش، سودي ندارد و باز از زبان هواداران مي‌شنويم كه «چرا حرف نزنيم؟ چرا ساكت باشيم وقتي ديگر نمي‌توانيم سرمان را بالا بگيريم؟ به درك كه راهمان نمي‌دهند سر تمرين اما حداقل نتيجه بگيرند.»

حضور مديرعامل هم بهانه ديگري است تا آنها مجبور نباشند هيچ حرفي را ناگفته نگه دارند. محمد رويانيان حالا در محاصره فريادهاي آنها است كه مي‌گويند: «آبروي‌مان رفته. ما واقعا از پرسپوليس هواداري كرديم و هيچ وقت تيم را به حاشيه نبرديم آن وقت ميثاق بعد از آن عملكرد افتضاح مي‌گويد اگر ناراحتيد برويد يخ در بهشت بخوريد! نمي‌توانيم سرمان را بالا بگيريم. آخر پرسپوليس كي 4 تا 4 تا گل خورده بود؟ تو را به خدا اين تيم را درست كنيد.»

آقاي مديرعامل هم كه همه حرف‌ها را خوب شنيده اينگونه پاسخشان را مي‌دهد: «من دارم همه چيز را مي‌بينم و خدا مي‌داند كه همه حق را به شما مي‌دهم. هر چه مي‌گوييد قبول دارم و قول مي‌دهم پرسپوليس را درست كنم. باور كنيد خودم هم خيلي خسته هستم. تمام سلول‌هاي بدنم خسته است و هر كاري را كه لازم بود انجام داده‌ام. فداي دل ناراحت تك تك‌تان بشوم اما دل خودم هم سوخته است و قول مي‌دهم همه چيز درست شود. شما پرسپوليس را تنها نگذاريد و به ما كمك كنيد.»

 

صحبت‌هاي رويانيان انگار آبي بود بر آتش چرا كه هواداران گريان پرسپوليس از همين حالا وعده مي‌دهند روز سه‌شنبه جاي خالي در آزادي نگذارند: «چون شما مي‌گوييد ما باز هم منتظر مي‌مانيم و مقابل الهلال هم تيم را حمايت مي‌كنيم. اصلا ورزشگاه را پر مي‌كنيم اما اين تيم را نمي‌خواهيم. نصف اين بازيكنان را بايد از پرسپوليس بيندازيد بيرون.»

 

جالب وقتي است كه هواداران مي‌خواهند پشت سر مديرعامل خودشان را برسانند به جايي كه بازيكنان ايستاده‌اند اما اين اجازه به آنها داده نمي‌شود: «با آمدن شما تنها دلخوري بيشتر مي‌شود وگرنه كاري درست نخواهد شد. مطمئن باشيد من همه حرف‌هاي‌تان را به بازيكنان و مربيان مي‌گويم و مي‌دانم چه كار بايد بكنم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)