پرسپولیس نیوز : معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند به من گفت خودش با جدیت به دنبال شکایت از مسببان انتشار فایل صوتی است.

محمد ترکاشوند ،درباره جلسه اش با وکیل مهدی طارمی اظهار داشت: من هیچ جلسه ای با خود مهدی طارمی یا وکیل او نداشتم و اگر چنین حرفی زده اند دروغ گفته اند. ماجرا از این قرار است که در اواسط فصل ما با مهدی طارمی برای ادامه همکاری به توافق رسیدیم اما نهایی کردن قرارداد را به بعد از پایان لیگ موکول کردیم.

وی در ادامه افزود: حالا هم که لیگ به پایان رسیده ما منتظر طارمی هستیم تا بیاید و درباره ادامه همکاری با یکدیگر تصمیم بگیریم. اینکه او بخواهد به خارج برود و فوتبالش را ادامه بدهد به خودش مربوط است ولی باشگاه پرسپولیس علاقه مند به ادامه همکاری با اوست.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره جذب بیرانوند و خرید احتمالی وحید امیری و مهدی ترابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه علیرضا بیرانوند را برای دروازه بانی تیم فوتبال پرسپولیس جذب کردیم. اجازه بدهیم نامی از کسی نبرم اما در حال مذاکره با گزینه های دیگر هستیم. فقط تنها چیزی که می توانم بگویم این است که هواداران منتظر بمب های بعدی باشند.

وی درباره انتشار فایل صوتی منتسب به علیرضا بیرانوند در صفحات مجازی بیان داشت: من این فایل را نه دیده ام و نه شنیده ام. با خود علی بیرانوند در این باره صحبت کرده ام. او به من گفت به شدت و با جدیت پیگیر این پرونده خواهد بود و از مسببان انتشارش شکایت می کند.

ترکاشوند در پایان درباره احتمال جدایی سوشا مکانی گفت: سوشا هنوز در این باره صحبت نکرده است. اجازه بدهید به زودی همه چیز مشخص خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)