جمعه 2 اسفند (17:49)

مرجع خبری پرسپولیس :  يك روزنامه چنيي نوشت: هواداران تيم پرسپوليس منتظر تحولات فوتبال برزيلي هستند كه مربي پرتغالي جديد اين تيم وعده آن را داده است.

روزنامه گوانگ مينگ ديلي در گزارشي عنوان كرد: از مدت حضور سرمربي جديد تيم پرسپوليس مدت زيادي نگذشته است. او قبل از دربي معروف ايرانيان يعني بازي استقلال و پرسپوليس كه جمعه هفته گذشته انجام گرفت و دو تيم به تساوي يك بر يك رسيدند، به عنوان مسئول تازه امور فني تيم پرسپوليس به كار گمارده شد.
اين روزنامه افزود: گفته مي شود قرارداد وينگادا به صورت مشروط و تا يك سال و نيم ديگر است. در مقابل پرسپوليسي ها دوست دارند تحولاتي كه وينگادا در يكي از تيم هاي محبوب ايران وعده اش را داده، در تيم خود مشاهده كنند.
اين روزنامه افزوده است: وينگادا در مدتي بيش از 10 سال در منطقه خاورميانه كار كرده و تجربيات خوبي از همكاري با تيم هاي گوناگون اين ناحيه دارد. با توجه به اينكه وينگادا نماينده فوتبال كشوري است كه سبك بازي شبيه به برزيلي ها را دارد، همه آنهايي كه در ايران به پرسپوليس به نوعي مرتبط هستند، مايلند اين مربي رگه هاي از فوتبال برزيلي را وارد سبك بازي تيم پرسپوليس كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)