مرجع خبری پرسپولیس : در پايان ديدار پرسپوليس و سپاهان، هواداران تيم تهراني باز هم عليه سرمربي تيم‌شان شعار دادند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس از 5 دقيقه آخر بازي هواداران پرسپوليس شعار دادند “استيلي متشكريم” و بعد از پايان بازي شعار “استيلي جون مادرت برو” را سر دادند.

همچنين در پايان همه تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفتند “خداحافظ استيلي” و از وي خواستند كه اين تيم را ترك كند.

 

* زلاتكو كرانچار در صحنه‌اي كه عليرضا مرزبان اخراج شد، اعتراضهاي شديدي به عملكرد فغاني داشت، اما پس از اخراج او آرام‌تر كار را دنبال كرد و از منطقه فني خارج نشد.

* در دقيقه 68 بازي اعلام خطاي مازيار زارع روي بازيكن سپاهان از سوي فغاني به مذاق تماشاگران خوش نيامد و شعارهايي عليه وي داده شد.

* تماشاگران تيم فوتبال پرسپوليس با وجودي كه تيم‌شان در اين بازي ميزبان بود در بيشتر دقايق نيمه دوم ساكت بوده و نظاره‌گر بازي بودند. اين درحالي بود كه اندك تماشاگران حاضر در ورزشگاه كه براي حمايت از سپاهان آمده بودند تيم‌شان را به صورت مداوم تشويق مي‌كردند.

* اوج اعتراض‌ها علي عليرضا فغاني، صحنه اخراج هادي نوروزي بود كه تماشاگران پس از بالا رفتن كارت قرمز به شدت به وي توهين كردند.

* هادي نوروزي كه در اين بازي اخراج شد، چند دقيقه‌اي پس از اخراج همچنان كنار زمين حضور داشت و به رختكن نمي‌رفت كه سرانجام با دخالت مربيان تيم پرسپوليس از كنار زمين بيرون رفت.

* در صحنه‌اي كه نوروزي اخراج شد، علي كريمي به عنوان كاپيتان پرسپوليس تلاش كرد تا با آرام كردن نوروزي، با داور صحبت كند اما پس از اينكه جواب قانع كننده‌اي از فغاني دريافت نكرد، خودش هم عصباني شد.

* مازيار زارع با دريافت كارت زرد در اين بازي سه اخطاره شد و بازي مقابل سايپا در هفته چهاردهم ليگ برتر را از دست داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)