مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به سابقه بازي‌ام در كشورهاي مختلف، تمرينات صبح پرسپوليس مرا غافلگير كرد.

هوار ملا محمد اظهار داشت: اميدوارم هر چه زودتر به شرايط آرماني برسم تا در خدمت پرسپوليس باشم. به احتمال فراوان در بازي يكشنبه آينده مقابل راه آهن اولين حضورم را با لباس قرمز تجربه مي‌كنم.
وي افزود: نكته مهم براي من اين است با توجه به اين كه در اكثر كشورها مثل قبرس، قطر و كشورهاي ديگر بازي كرده‌ام تمرينات تيم ها در صبح كمتر برگزار مي‌شود به همين دليل غافلگير شدم.
اين بازيكن عراقي در مورد بازي مقابل شاهين بوشهر عنوان كرد: دوست داشتم به ورزشگاه بيايم اما اين اتفاق نيفتاد. ناراحتي من اين است كه تلاش ما بي نتيجه ماند و دو امتياز حساس را از دست داديم.

هوار محمد در مورد كرانچار تاكيد كرد: تمرينات اين مربي از نظر فني خوب است. كرانچار مربي خوب و خوش فكري است و پرسپوليس بايد بيشتر به او اعتماد كند.
هوار ملا محمد در پايان خطاب به خبرنگاران گفت: خواهش مي‌كنم به جز خودم از طرف من از هيچ كس مصاحبه نگيريد. چون براي من هم دچار مشكل مي‌شود و شايد مجبور شوم با وجودي كه احترام خاصي براي خبرنگاران زحمتكش ايراني قائل هستم به خاطر اين مشكلات ديگر با هيچ رسانه‌اي صحبت نكنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)