پرسپولیس نیوز : مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طالقانی (رئیس هیأت فوتبال خوزستان) هیچ استعلامی در مورد هواشناسی روز مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان از ما نگرفتند.

بهادری مدیرکل هواشناسی استان خوزستان درگفت‌وگو با رادیو ورزش در مورد اینکه رئیس هیأت فوتبال خوزستان اعلام کرده هواشناسی پیش‌بینی گرد و غبار را نکرده بود و ما از آن‌ها استعلام گرفته بودیم، گفت: هیچ استعلامی از هواشناسی گرفته نشد. من بارها به مسئولان استانی هم گفتم ما به عنوان خدمتگزار مردم در خدمت مردم هستیم و بدون هیچ چشم‌داشتی خدمات‌مان را ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما به غیر از درجه حرارت هوا و رطوبت می‌توانیم پیش‌بینی وجود گرد و غبار را هم بکنیم. روز گذشته حداکثر دمای اهواز 49 درجه سانتیگراد بود و هوا برای مردم بسیار آزاردهنده بود.

بهادری تصریح کرد: من اصلا طالقانی را نمی‌شناسم و او هیچ تماسی با من نگرفته است و اگر آن‌ها نامه‌ای از هواشناسی دارند ارائه کنند تا من از همه مردم عذرخواهی کنم.

والی‌زاده مجری رادیو ورزش هم اعلام کرد طالقانی به من گفت که ما هم از هواشناسی استعلام گرفته بودیم و اکنون اعلام می‌کند از روی سایت هواشناسی پیش‌بینی را انجام داده بودیم که این عدم صداقت ایشان را می‌رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)