مرجع خبری پرسپولیس : یک روز بعد از انتقاد شدید برنامه 90 از مدیریت حبیب کاشانی و به تصویر کشیدن اعتراض هواداران، هیئت مدیره جدید پرسپولیس از سوی محمد عباسی معرفی شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ عادل فردوسی پور که با به تصویر کشیدن اعتراض هواداران در پی سومین شکست متوالی در دربی نقش عمده ای در استعفای حبیب کاشانی و معرفی اعضای هیئت مدیره جدید سرخپوشان داشت، احتمالا سوژه اصلی برنامه 90 این هفته را به اتفاقات اخیر این باشگاه اختصاص خواهد داد.

حضور سئوال برانگیز نمایندگان مجلس در ترکیب اعضای هیئت مدیره سرخابی ها آن هم در آستانه انتخابات مجلس می تواند یکی از مهمترین سوژه های فردوسی پور در برنامه فردا شب باشد. این در حالیست که سردار رویانیان پیشتر اعلام کرده در مقطع کنونی برنامه ای برای حضور در استودیو برنامه 90 یا گفت و گو با مجری آن ندارد.

 

وضعیت نامشخص کادرفنی ، بازگشت علی پروین و انتخاب رویانیان به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان آنقدر سوژه دست فردوسی پور می دهد که در انتظار یک 90 جنجالی باشیم مگر آنکه تهیه کننده و مجری محبوب صدا و سیما به دلایلی که نیازی به توضیح آن نیست قید بررسی پرونده مدیران پرسپولیس را بزند.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)