پرسپولیس نیوز : مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که قرار بود فردا انجام شود لغو شد.

پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی کشور با اعلام خبر لغو مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که قرار بود فردا انجام شود اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ پاکتی برای خرید دو باشگاه پرسپولیس  و استقلال به دستمان نرسیده است طبیعتا مزایده این دو باشگاه فردا لغو خواهد بود تا در جلسه چند روز آینده هیات رئیسه مجددا تشکیل جلسه دهد و از زمان جدید واگذاری دو باشگاه را اعلام کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پاکتی به دست آنها نرسیده است گفت: حتما کسانی که خواستار خرید دو باشگاه بودند ابهاماتی داشتند و گرنه ما به بالاترین قیمت دو باشگاه را واگذار می کردیم.
 

 رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این سوال که زمان مزایده بعدی چه روزی خواهد بود خاطر نشان کرد: ما همچنان آمادگی دریافت پاکت متقاضیان را داریم و شنبه هفته آینده جلسه هیئت واگذاری در این باره برگزار می‌شود و اگر شرایط مهیا باشد و پاکت به دست ما برسد یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده زمان بعدی مزایده را اعلام خواهیم کرد.

 

پوری حسینی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در مرحله دوم، قیمت پایه 290 میلیارد تومانی که برای هر یک از باشگاه های استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته شده است کم خواهد شد؟ گفت: برای کم شدن قیمت در مرحله دوم مزایده، هیچ بایدی وجود ندارد. قیمت پایه این باشگاه ها در مرحله دوم مزایده هم می تواند همان 290 میلیارد تومانی باشد که در مرحله اول تعیین شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)