مرجع خبری پرسپولیس(08:54) / سه شنبه 10 دی

دروازه بان هاى جوان پرسپوليس بايد كنار من چيز ياد بگيرند / واعظى: حقيقى بايد بداند رقيبش واعظى است

مهدى واعظى پس از پشت سرگذاشتن يك مصدوميت بلندمدت از ناحيه گردن حالا اميدوار است كه بتواند دوباره جايگاه خود را در پرسپوليس به دست بياورد. در روزهايى كه واعظى مصدوم بود عليرضا حقيقى جوان عملكرد نسبتاً قابل قبولى داشت و بايد ديد در شرايط فعلى افشين پيروانى كداميك از دروازه بانان تيمش را به ديگرى ترجيح مى دهد: در اين مورد نظر واعظى را جويا شديم:
گويا ديگر شرايط بازى كردن را پيدا كرده ايد؟
بله. خدا را شكر با توجه به تمرينات ويژه اى كه در هفته هاى اخير پشت سر گذاشتم در حال حاضر به آمادگى ۸۰ درصد رسيده ام و معتقدم مى توانم از بازى با ملوان به تركيب اصلى تيم برگردم.
قطعاً روزهاى بسيار سختى را پشت سر گذاشتى اين طور است؟
به هر حال مصدوميت از هر ناحيه اى كه باشد ناراحت كنند و عذاب آور است.
فكر مى كنى دوباره بتوانى جايگاه قبلى ات را در پرسپوليس به دست آورى؟
اگر در زمان بازگشتم تأخير زيادى به وجود آمد فقط به اين خاطر بود كه مى خواستم با آمادگى كامل برگردم. الان هم آينده را بسيار روشن مى بينم و تمان تلاش خود را براى حراست از دروازه پرسپوليس با بهترين عملكرد انجام مى دهم.
آيا حقيقى مى تواند يك رقيب جدى براى تو به شمار برود؟
حقيقى دروازه بان جوان و آينده دارى است. او در چند بازى كه به ميدان رفت، رفته رفته شرايطش بهتر شد اما حالا شرايط براى او نسبت به چند هفته قبل فرق كرده و براى فيكس بازى كردن بايد با من رقابت كند او جوان است و در رقابت با دروازه بان باتجربه اى مثل من مى تواند تجربه كسب كند و پيشرفت كند.
پس خيلى نگران اينكه به جايگاه قبلى ات در پرسپوليس برگردى نيستى؟
هدف اصلى من بازگشت به تيم ملى است. بالاخره مصدوميت باعث شد از تركيب اصلى تيم ملى دور شوم و براى اينكه نظر مربيان تيم ملى را جلب كنم بايد بازى هاى خوبى براى پرسپوليس انجام دهم.
با آمادگى تو ديگر، پرسپوليس نيازى به دروازه بان جديد ندارد؟
در مقطعى كه ميثاق معمارزاده رباط صليبى پاره كرد من گفتم كه نياز به دروازه بان ديگرى داريم در ادامه هم شرايط طورى رقم خورد كه تيم ديگر اجازه جذب بازيكن جديدى نداشت و ندارد.
گفته بودى معمارزاده تا ۴ ماه ديگر هم نمى تواند اظهارنظر كند؟
من به اين شكل در مورد ميثاق حرف نزدم. فقط گفتم دروازه بانان وقتى با پارگى رباط صليبى روبرو مى شوند نسبت به بازيكنان زمان بيشترى را براى بهبودى لازم دارند. ميثاق نبايد براى بازگشت به ميادين عجله كند چون اين طورى به ضرر خودش است.
شرايط تيمت را در وضعيت فعلى چطور مى بينى؟
تيم روزهاى آرام و بى حاشيه اى را سپرى مى كند و اين مسأله خيلى اهميت دارد. اگر دوست داريم اين شرايط حفظ شود بايد بازى هاى خود را با برد پشت سر بگذاريم و به صدر جدول هم برسيم. اگر غير از اين باشد آن وقت حاشيه ها جلودار خيلى چيزها خواهند بود.
در مورد بازى امروز با ملوان صحبت كن.
ملوان يك تيم جوان و دونده است كه فكر كنم مشكل مالى شان هم حل شده و با تمام قدرت و انگيزه بالا به مصاف پرسپوليس مى آيند. با توجه به اين آمادگى كه من در تيم مى بينم مطمئنم اگر بدون اشتباه بازى كنيم راحت ۳ امتياز را مى گيريم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)