پرسپولیس نیوز : مديركل دفتر برنامه ريزي و نظارت ورزش حرفه اي وزارت ورزش و جوانان گفت: برخي افراد به جاي مطرح كردن بعضي مسايل بهتر است به مسووليت خود بچسبند تا اين همه حاشيه به وجود نيايد.

علي رغبتي روز چهارشنبه  گفت:درجريان تغييرات باشگاه پرسپوليس نيستم اما نكته بسيار جالب اين است كه مجمع باشگاه پرسپوليس از وزراي ورزش و جوانان، دادگستري و دارايي تشكيل شده است.
وي ادامه داد: دبيرخانه اين مجمع در وزارت ورزش است اما هيات مديره از سوي هر سه وزير انتخاب مي شود.
مديركل دفتربرنامه ريزي ونظارت ورزش حرفه اي وزارت ورزش و جوانان در خصوص صحبت هاي رويانيان عليه سجادي، گفت: فكر مي كنم اگر هركسي فقط به مسئوليت خود بچسبد چنين حواشي به وجود نمي آيد و مي تواند به كارهاي خود بيشتر بپردازد.
وي تصريح كرد:دوستان ما امروز نمي توانند بگويند پرسپوليس متعلق به اشخاص است و فكر مي كنم بهتر است هر كسي كارهاي مرتبط به خود را انجام دهد.
وي اظهار داشت: پرسپوليس و استقلال سال ها در بي پولي هاي خود از سوي وزارت ورزش و جوانان حمايت شده اند و مطرح كردن بعضي صحبت ها در اين شرايط صحيح نيست.
محمد رويانيان درمصاحبه اي انتقادات تندي را عليه سجادي معاون وزير ورزش و جوانان مطرح كرده و براي چندمين بار اعلام كرده است كه از پرسپوليس جدا خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)