پرسپولیس نیوز :مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از پیروزی تیم ما در بازی رفت با ضربه پنالتی صحبت کرده است.

حسین قدوسی در واکنش به اظهارات حمید زینی‌زاده مبنی بر اینکه پرسپولیس با پنالتی بازی رفت مقابل تراکتورسازی پیروز شده عنوان کرد: ضمن احترامی که برای باشگاه تراکتورسازی و زینی‌زاده قائل هستیم، بر خلاف صحبت‌های ایشان باید بگویم همه می‌دانند که پرسپولیس در دیدار رفت با پنالتی تراکتورسازی را شکست نداد، بلکه پنالتی پرسپولیس هم به هدر رفت.

وی ادامه داد: کارشناسان اعلام کردند داور یک پنالتی پرسپولیس را در تبریز نگرفته و یک صحنه هم مشکوک بوده، این یعنی قطعاً یک پنالتی پرسپولیس نادیده گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت‌های تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه دو مبنی بر اینکه میلانی‌ها برای حضور در این برنامه درخواست پول کردند، اظهار داشت: در فوتبال اروپا رسم و عرف است که وقتی یک ستاره می‌خواهد به برنامه تلویزیونی برود از آن برنامه پول می‌گیرد. در اروپا شبکه‌های تلویزیونی خصوصی هستند و به خاطر همین پول می‌دهند، پس درخواست دریافت پول از طرف میلانی‌ها غیر متعارف نیست.

قدوسی تصریح کرد: مالدینی و گتوزو به علت خستگی به هیچ عنوان در هیچ برنامه‌ای حضور پیدا نمی‌کردند، ضمن اینکه برای حضور باره‌سی و ماسارو در برنامه 90 هیچ پولی پرداخت نشد، این 2 مدیران تیم پیشکسوتان میلان هستند و در هر کشوری مسئول برنامه‌های این تیم. نکته دیگر اینکه رویانیان نمی‌دانست که ورزش از نگاه دو بعد از ساعت 11 شب هم پخش می‌شود یا خیر و اگر از این موضوع اطلاع داشت قطعاً یکی از میهمانان را به این برنامه می‌فرستاد.

وی با بیان اینکه از مسئولان شبکه 2 انتظار اینگونه اظهار نظرها را نداشته، گفت: واقعاً به میلانی‌ها پولی بابت حضور در تلویزیون پرداخت نشده است، حتی باشگاه پرسپولیس  و رویانیان در جریان ارتباط تلفنی گتوزو با برنامه 90 نبودند. ما مسئولان برنامه ورزش از نگاه دو را درک می‌کنیم اما کمال همکاری را هم با این برنامه داشتیم و در برنامه‌هایی که هیچ رسانه‌ای حضور نداشته دوربین این برنامه بوده است. هرچند در همین صدا و سیمای ایران سابقه داشته برای حضور یک میهمان در برنامه‌ای پول پرداخت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)