پرسپولیس نیوز :ریس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس گفت:از کمیته انضباطی می خواهم در میزبانی سپاهان تجدید نظر جدی داشته باشد.

حسین فریدونی درباره بیانیه اخیر باشگاه سپاهان پیرامون بازی هفته گذشته دو تیم در فولادشهر،عنوان کرد:به مسولان سپاهان توصیه می کنم دست از فرافکنی بردارند.برنده حقیقی بازی جمعه گذشته هواداران پرسپولیس بودند و حالا باشگاه سپاهان می خواهد این مساله را هم زیر سوال ببرد.

وی ادامه داد:هواداران ما برنده این بازی بودند و مظلوم واقع شدند.آنها که پیراهن شان قرمز بود و به همین جرم در فولادشهر کتک خوردند.مظلوم بودند چون جایی نشستند که در شان شان نبود.

رییس کانون هواداران پرسپولیس افزود:این در شرایطی است که در بازی با ذوب آهن در اصفهان،نهایت همکاری با باشگاه پرسپولیس و هوادارانش شد.در آن مسابقه دو جایگاه روبرو را به پرسپولیس که میهمان بود اختصاص دادند.بنابراین کم کاری از باشگاه سپاهان بود که در این بازی چنین اتفاقاتی رخ داد.

وی درباره اینکه آیا منظورش این است از سوی طرفداران پرسپولیس در این مسابقه شاهد شکستن صندلی،پرتاب اشیا و فحاشی مکرر نبودیم گفت:دقیقا همین طور است.من تا لحظه آخر در ورزشگاه بودم و هرگز رفتار بدی از سوی هوادارانمان ندیدم.شاید اعتراضی به بحث داوری آن هم به صورت فردی انجام گرفت اما هواداران ما هرگز فضا را متشنج نکردند.

فریدونی افزود:جالب است.به جای اینکه پرسپولیس و کانون هوادارانش از رفتارهای صورت گرفته در اصفهان دلخور و ناراضی باشند،سپاهانی هم دست پیش را می گیرند تا احتمالا پس نیفتند.من به عنوان مسول کانون هواداران پرسپولیس ضمن تشکر از رفتار فرهنگی هوادارانمان در اصفهان از کمیته انضباطی می خواهم در میزبانی سپاهان تجدید نظر جدی داشته باشد تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)