سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی فصل آینده با ما قرارداد دارد و در پرسپولیس می‌ماند اما برخی‌ها قصد دارند با اهدافی خاص قبل از دربی خبرهای کذب منتشر کنند.

علیرضا اشرف در گفت‌وگو با فارس درباره شایعه پیشنهاد یکی از تیم‌های لیگ برتری به یحیی گل‌محمدی برای هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: هیچ پیشنهادی برای یحیی گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس ارائه نشده و وی فصل آینده هم با ما قرارداد دارد و در پرسپولیس می‌ماند.

وی درباره شایعه‌ای که در فضای مجازی درباره مذاکره باشگاه سپاهان با یحیی گل‌محمدی مطرح شده است، گفت: این موضوع کذب محض است و من اطمینان دارم افرادی که روز قبل از دربی چنین خبری را منتشر می‌کنند اهداف و مقاصد خاصی دارند و مشخص است چنین شایعه‌ای از سوی چه افرادی هدایت می‌شود. من این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم،گل‌محمدی با ما قرارداد دارد.

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره جزئیات تنظیم قرارداد گل‌محمدی با این باشگاه برای فصل آینده توضیح داد: مدیر برنامه‌های گل‌محمدی پیگیر این موضوع بود و مذاکراتی هم صورت گرفت. در این زمینه هم مشکل خاصی وجود ندارد. انتشار چنین خبری قبل از بازی حساس ما با استقلال با هدف خاصی انجام شده است و باشگاه پرسپولیس می‌داند این موضوع از سوی چه کسانی هدایت می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)